Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@22:58:42 GMT

سردار رحیمی: ۲۷ کامیون کالای قاچاق کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۲۷۵

سردار رحیمی: ۲۷ کامیون کالای قاچاق کشف شد

رئیس پلیس پایتخت از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق شامل ۲۷ کامیون پارچه، لوازم جانبی موبایل، بلورجات و بیت کوین خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در محل پلیس آگاهی تهران بزرگ و در حاشیه بازدید از محموله بزرگ پارچه و بلور قاچاق اظهار کرد: همکاران توانستند یک محموله بزرگی که شامل ۲۷ کامیون کالای قاچاق از جمله بیست کامیون پارچه و هفت کامیون بلورجات و کریستال و لوازم جانبی موبایل و همچنین بیت کوین کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بار از جنوب کشور به پایتخت آمده و ۴ نفر از عوامل اصلی باند بزرگ قاچاق کالا دستگیر شده و ارزش ریالی این محموله بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بوده است.

در عملیات شب گذشته پلیس امنیت اقتصادی تهران بالغ بر ۲۷ کامیون بار کالای قاچاق که اغلب از جنوب و غرب کشور وارد پایتخت شده، کشف شد.

وی افزود: قرار بوده که پس از وارد شدن این اقلام به تهران، کالا‌های قاچاق کشف شده در انبار‌های جنوبی تهران نگهداری شوند.

سردار رحیمی گفت: از کامیون‌های توقیف شده ۲۰ کامیون حاوی پارچه است که اغلب آن کره ای، چینی و تایوانی است که قرار بوده تا در صنایع ما استفاده شوند.

وی افزود: ۷۳۳ دستگاه ماینر بیت کوین در این عملیات کشف شد و ۳ کامیون وسایل جانبی موبایل، ۵ کامیون بلور برند کشور چین نیز از کشفیات ما در این‌عملیات بود که ارزش مالی آن ۶۵ میلیارد تومان است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه قرار است اموال مکشوفه به گمرک تحویل داده شود، تصریح کرد: ۴ نفر متهم اصلی در این عملیات دستگیر شدند که باید جرایم سنگینی را پرداخت کنند، بازجویی‌ها از این افراد شروع شده و ممکن است افراد دیگری نیز دستگیر شوند.

رحیمی ادامه داد: این کالا‌ها در انبار‌هایی در جنوب تهران نگهداری می‌ضد که با کار‌های اطلاعاتی و اشراف اطلاعاتی کشف شد.

وی ادامه داد: از اقلام کشف شده سه کامیون وسیله جانبی موبایل و پنج کامیون بلور بود که ارزش ریالی این اموال بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان است.

رییس پلیس پایتخت گفت: در پنج ماهه سال جاری در کشف پارچه ۸۲ درصد نسبت به مدت سال گذشته افزایش داشتیم. در کشفیات کالا‌های قاچاق ۷۰ درصد از لحاظ ریالی افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۱۴۸ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط پلیس پایتخت و پلیس امنیت اقتصادی کشف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارچه قاچاق پلیس آگاهی پایتخت قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مشهدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی مواد غذایی قاچاق که فاقد هرگونه فاکتور خرید و مجوز حمل بود کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این پرونده یک متهم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد عنوان کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

مشهدی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصریح کرد: قاچاق کالا ضربات سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و پلیس با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

کد خبر 6078798

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • ◄ رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • کشف ۶۴ تن اموال قاچاق از انبار در جنوب تهران