Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تاثیر جامعه دانشگاهی بر مثلث توسعه اقتصادی استان گفت: وظیفه نظارت بر پروژه‌ها در مثلث توسعه اقتصادی خراسان رضوی بر عهده دانشگاه فردوسی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه خراسان رضوی با استاندار این استان به مناسبت آغاز هفته دولت در محل تالار شهر مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی در این نشست در خصوص مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی با خبرنگاران و اصحاب رسانه سخن گفت و در ادامه جلسه به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دانشجو مبنی بر تاثیر جامعه دانشگاهی بر مثلث توسعه اقتصادی استان گفت: در این خصوص نشست‌هایی با شبکه دانشگاهی داشته ایم.

رزم حسینی با اشاره به طرح همیارانه افزود: در طرح همیارانه نظارت و کنترل پروژه‌های اقتصادی توسط کارشناسان دانشگاه فردوسی مشهد صورت می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه پاسخ به این پرسش را به عهده علی رسولیان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی این استانداری واگذار کرد.

رسولیان نیز گفت: در این زمینه مدل‌هایی تدوین شده و تاکنون با دانشگاه فردوسی جلساتی داشتیم و قرار است تفاهم نامه‌ای به امضا برسد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: مسئولیت دانشگاه فردوسی در این تفاهم نامه نظارت و کنترل اجرای فرآیند مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی در مرخصی است و به محض بازگشت وی جلسه برای عقد تفاهم نامه با دانشگاه برگزار و فرآیند کار عملیاتی خواهد شد.

رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی همچنین در ادامه این نشست به بخشی دیگر از ارتباط با دانشگاه سخن گفت و بیان کرد: طرح همیاران آب یا طرح جامع منسجم مدیریت آب و خاک برای رفع چالش همیشگی بین دو وزارتخانه نیرو و جهاد کشاورزی برای استفاده بهینه از آب در استان اجرایی شد که ۱۷ پروژه برای آن تعریف شده است و دانشگاه فردوسی مسئولیت نظارت بر اجرای این پروژه‌ها را برعهده دارد.

وی اظهار کرد: باید طرح انتقال آب را در دستور کار قرار دهیم، پیش بینی کرده بودیم، ۷۵۰ میلیون مترمکعب انتقال آب به استان داشته باشیم، انتقال آب در حوزه صنعت فوق العاده اقتصادی است، اما در بخشی از حوزه کشاورزی چندان اقتصادی نیست و در حوزه آشامیدنی نیز که وظیفه دولت تامین آن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی مثلث توسعه اقتصادی دانشگاه فردوسی جامعه دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی و پروژه‌های مهم خبر داد. 

 در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۳ که ظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت و با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد در خصوص مشکل ۱۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، همه با هدف و نگاه به ارتقای تولید و تداوم اشتغال است. 

وی ادامه داد: بیشترین تولید و توسعه را در واحد‌های کوچک و مردمی می‌توانیم داشته باشیم که به عنوان راهبرد امسال ما قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • سرمایه‌ گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت