Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@05:22:02 GMT

کلیه محدودیت‌های سوختگیری با کارت سوخت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۳۹۳

کلیه محدودیت‌های سوختگیری با کارت سوخت

خبرگزاری میزان: استفاده از کارت سوخت مجددا پس از چند ساله وقفه از ۲۲ مردادماه به پمپ بنزین‌ها کشور بازگشت و سوخت گیری خودرو منوط به استفاده از آن شد.

در ابتدای آغاز این طرح، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای سهولت در کار آن دسته از صاحبان خودرو و موتورسیکلتی که به دلایل مختلف از جمله مفقودی یا عدم صدور نوکارت، کارت سوخت در اختیار نداشتند تمهیداتی برای رفع مشکل آن‌ها در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مقرر شد، صاحبان خودرو و موتورسیکلت‌های ذکر شده تا زمان دریافت کارت سوخت خود، قادر به استفاده از کارت سوخت جایگاه داران باشند تا به مشکلی از بابت سوختیگیری مواجه نشوند.

طبق تمهیدات انجام شده با استفاده از کارت سوخت جایگاه داران بدون هیچ محدودیتی صاحبان خودرو‌ها و موتورسیکلت قادر به انجام سوختگیری بودند.

اما با گذشت ۱۰ روز از آغاز طرح، استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌دارها، از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با محدودیت همراه شد.

بر این اساس شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی به اطلاع می‌رساند از تاریخ روز جاری ۹۸.۶.۱ میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است.

بدینوسیله به هموطنان عزیز تاکید می‌شود جهت سهولت در سوختگیری از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

گفتنی است، میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی همان ۶۰ لیتر است و چنانچه به هر دلیلی مراجعان، کارت سوخت به همراه نداشته باشند در کلیه جایگاه‌ها کارت آزاد موجود است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: کارت سوخت سوختگیری جایگاه داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ محمدی گفت: ماموران پاسگاه‌های گواور و حیدریه گیلانغرب هنگام  گشتزنی موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو سواری حامل سوخت قاچاق شدند.
وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۲ هزار و ۹۳۰ لیتر بنزین و گازوئیل به ارزش ۸۸۰ میلیون ریال کشف شد.
محمدی در پایان از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارجاع آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب
  • بارگیری ۶ میلیون ۸۰۰ هزار لیتر سوخت از انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار