Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور 350 دانش آموز از 32 استان کشور در 6 محور ادبیات فارسی، بازارچه های کسب و کار، دست سازه ها،فعالیتهای آزمایشگاهی، پژوهش و زبان خارجی از 30 مرداد لغایت دوم شهریور98 در اصفهان برگزار شد.

احمد بختیاری،معاون آموزش متوسطه اداره کل سیستان وبلوچستان در این خصوص گفت: در مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در اصفهان دانش آموزان منتخب استان در محورهای زبان و ادبیات فارسی، زبان های خارجی و فعالیت های آزمایشگاهی رتبه اول را  کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تکمیل مطلب فوق افزود: یازده دانش آموز دوره اول متوسطه استان در مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات  نوجوان خوارزمی موفق به کسب 3 رتبه اول کشوری (در محورهای زبان و ادبیات فارسی، زبان های خارجی و فعالیت های آزمایشگاهی)، دو رتبه دوم (دست سازه وبازارچه)و یک رتبه سوم (پژوهش) شدند.  

 بختیاری با بیان اینکه این جشنواره براساس سند تحول بنیادین و با هدف مهارت آموزی، آموزش کسب وکار، شناسایی  توانمندی ها و علایق دانش آموزان برگزار شده است، ادامه داد: 78 هزار دانش آموز مقطع متوسطه استان در مرحله آموزشگاهی نوجوان خوارزمی به رقابت پرداختند که از این تعداد 191 نفر به مرحله استانی  راه یافتند.  

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه به معرفی افراد منتخب در این جشنواره پرداخت و گفت:  مهلا بیک مداح از دبیرستان فرزانگان 1 ناحیه 2 زاهدان موفق به کسب رتبه اول کشوری "زبان و ادبیات فارسی "، هستی جهانتیغ و دیانا جمالزهی از دبیرستان فرزانگان 1 ناحیه 2 زاهدان موفق به کسب رتبه اول "زبانهای خارجی"، علیرضا ثقفی و امیرمحمد فصیح از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی 1 ناحیه 2 زاهدان موفق به کسب رتبه اول کشوری "فعالیتهای آزمایشگاهی"، کیانا کاشانی و فاطمه زهرا خسروی از دبیرستان فرزانگان 1 ناحیه 2 زاهدان موفق به کسب رتبه دوم کشوری "دست سازه ها" و  عسل هاشمی و آیدا اربابی مقدم از دبیرستان فرزانگان 1 ناحیه 2 زاهدانموفق به کسب رتبه سوم "پژوهش" شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دانش آموزان زبان و ادبیات فارسی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۳۱هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند و از خدمات طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی بهره مند شدند.

حجت الاسلام اشرفیان در گفت وگو با ایسنا-  افزود: یکی از طرح های مهمی که در بقاع متبرکه هر سال اجرا می شود طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفندماه ۷ بقعه و ۳ مسجد این استان همزمان با سراسر کشور میزبان برگزاری این دو طرح مهم هستند، گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی ۳۱هزار از زائرین در بقاع متبرکه اسکان داشته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه بیان کرد: در روز اول اجرای این طرح یعنی ۲۵ اسفندماه تعداد ۵هزار نفر از بقاع متبرکه استان بازدید داشتند و از این تعداد ۳۰۰ نفر از خدمات اسکان بقاع متبرکه بهره بردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رگبار پراکنده باران درنیمه شمالی سیستان وبلوچستان
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان سیستان وبلوچستان تا پایان نوروز
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند