Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:10:14 GMT

خراسان شمالی نیازمند رشته های فوق تخصصی پزشکی است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۵۹۹

خراسان شمالی نیازمند رشته های فوق تخصصی پزشکی است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فعالیت ۷۵۳ پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و دندانپزشک در این استان خبر داد و گفت: خراسان شمالی نیازمند رشته های فوق تخصصی پزشکی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر علی نظری، باگرامیداشت روز پزشک، تعدادکل پزشکان متخصص در این استان را ۲۴۸ پزشک معرفی کرد و گفت: تعداد پزشکان عمومی استان هم ۳۵۰ نفر و تعداد دندانپزشکان ۱۳۴ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱ پزشک فوق تخصص در خراسان شمالی به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهند، افزود: خراسان شمالی به رشته‌های فوق تخصصی نظیر روماتولوژی، ریه، خون، هماتولوژی بالینی، هماتولوژی اطفال، جراحی عروق، سوختگی و جراحی قلب نیاز بیشتری دارد.

 

وی بیان کرد: پزشکان عمومی فعال بیمارستان ها در بیمارستان امام علی(ع)  یک طرحی و سه پزشک رسمی و  در بیمارستان امام حسن(ع) یک نفر طرحی و دو نفر رسمی است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، تعداد پزشکان بیمارستان بنت الهدی را یک پزشک طرحی و دو رسمی، بیمارستان امام رضا(ع) را یک نفر طرحی و یک پزشک رسمی و بیمارستان امام خمینی شیروان را پنج طرحی و یک پزشک رسمی ذکر کرد.

 

دکتر نظری افزود: در بیمارستان هاشمی رفسنجانی سه پزشک طرحی، تعداد پزشکان بیمارستان شهدای فاروج را چهار پزشک طرحی، جاجرم چهار پزشک طرحی و در بیمارستان پورسینای آشخانه دو پزشک طرحی خدمت می کنند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد عید غدیر مراسم عمامه گذاری شبستان یزد غدیر روز جهانی مسجد اردبیل پروژه های هفته دولت اصفهان پزشکان فوق تخصص پزشکان عمومی روز پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟

محمد رئیس زاده، در اولین جلسه شورای‌عالی نظام پزشکی در سال جدید، گفت: پیگیری فشرده تعرفه‌های خدمات سلامت، مشکلات قضائی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال، پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در لرستان) و نیز ارتباط با منتخبان مجلس شورای اسلامی، از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می‌توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه‌ها، تصویب آن در نخستین جلسه هیئت دولت در ۵ فروردین و ابلاغ جداول آن در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را حرکتی رو به جلو دانست که نتیجه پیگیری‌های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن توضیح پرونده فوت مرحومه بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول