Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حمیدرضا اکبری گفت:  ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق استان می‌کردند، را شناسایی کردند.

او افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حال تردد در یکی از محور‌های فرعی منتهی شهر زاهدان شناسایی که به محض ورود به یک منزل در یک روستا ماموران انتظامی با هماهنگی‌های لازم قضائی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی زاهدان بیان داشت: در این عملیات که تیم‌های از یگان تکاوری ۱۰۶ و یگان امداد تیم‌های عملیات ویژه زاهدان را همراهی می‌کردند سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود از محل متواری شدند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری سه سوداگر مرگ در پاکسازی از منطقه و بازرسی از خودرو‌ها در مجموع ۸۶۶ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک، ۵۰۰ کیلو و ۱۶ گرم هروئین، ۱۴ کیلو و ۷۲ گرم حشیش، ۲۹ کیلو و ۸۰۰ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش، ۵ تیغه خشاب حاوی ۱۲۹ فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری کشف شد.

او افزود: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژو خودرو فرمانده انتظامی قاچاق مواد مخدر مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسکن حین کنترل خودروهای عبوری محور بردسکن- سبزوار به یک دستگاه سواری سمند به سرنشینی سه مرد جوان که عازم استان‌های شمالی کشور بود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر خودرو را به مقر انتظامی هدایت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ۳ متهم جوان دریافتند که اقدام به حمل مواد مخدر به صورت بلع و انباری کرده‌اند.این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی، یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک که در معده هر سه متهم انباری شده بود کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد