Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@14:32:01 GMT

واکنش وزیرنفت به خبر سهمیه بندی بنزین

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۶۳۲

واکنش وزیرنفت به خبر سهمیه بندی بنزین

وزیر نفت در نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس عنوان کرد که سهمیه‌بندی بنزین به شکل سابق آن در دستورکار ما نیست و کنترل مصرف بنزین از طریق استفاده مردم از کارت‌های سوخت شخصی انجام می‌شود.

به گزارش صدای ایران از فارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: نشست امروز فراکسیون با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برگزار شد و مسائل مختلفی همچون بحث ساخت پالایشگاه‌ها، سهمیه‌بندی مصرف سوخت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این جلسه و در ارتباط با ساخت پالایشگاه و پرهیز از خام‌فروشی نفت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، وزیر نفت عنوان کرد که دستور ساخت پالایشگاه‌ها را در تعدادی از استان‌ها داده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: زنگنه همچنین در پاسخ به سوالات نمایندگان در رابطه با سهمیه‌بندی مصرف سوخت گفت: سهمیه‌بندی بنزین به شکل سابق آن در دستورکار نیست و کنترل مصرف از طریق استفاده مردم از کارت‌های سوخت شخصی‌شان اعمال می‌شود.

پورمختار خاطرنشان کرد: وزیر نفت همچنین در پاسخ به سوالات اعضای فراکسیون در رابطه با وضعیت فروش نفت گفت که با وجود همه اعمال تحریم‌ها به هر طریق ممکن نفت‌مان را چه نفت خام و چه مشتقات آن را می‌فروشیم و تحریم‌ها نتوانسته خللی در این زمینه ایجاد کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزیر نفت بنزین سهمیه بندی بنزین دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل غلامحسین پیروانی از این پیشکسوت فوتبال عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس با حضور در منزل غلاحسین پیروانی ضمن عیادت از این پیشکسوت فوتبال، از خدماتش در طول سالیان متمادی به ورزش کشور قدردانی کرد.

وی ضمن تشکر از دکتر ملک حسینی پزشک جراح او به نمایندگی از جامعه ورزش، از مردم به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال خواست برای سلامتی کامل غلام پیروانی دعا کنند.

در این دیدار تصویری از غلامحسین پیروانی که توسط دختر هنرمند فراشبندی نقاشی شده بود به او تقدیم شد.

غلامحسین پیروانی ماه گذشته مورد عمل جراحی روده بزرگ قرار گرفت. در این عیادت علی دوران برادر شهید دوران و مربی اسبق فوتسال نیز رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی کرد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟