Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:09:14 GMT

آهنگ توسعه خمین با گام هایی از جنس تدبیر و امید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۷۶۹

آهنگ توسعه خمین با گام هایی از جنس تدبیر و امید

قرار گرفتن خمین در ردیف اعتباری و امتیازات مناطق کمتر توسعه یافته و استقبال صنعتگران برای سرمایه گذاری در این شهرستان، ایجاد اشتغال پایدار روستایی با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت، ارتقای دانشکده پرستاری به علوم پزشکی و خدمات درمانی و توسعه کشاورزی خمین با اجرای طرح های آبیاری نوین و تغییر الگوی کشت های کم آب بر  از جمله اقداماتی است که برای محرومیت زدایی و جبران کاستی ها از زادگاه امام راحل در کارنامه خمین ماندگار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با برنامه های موثر دولتمردان در حوزه های مختلف در چند سال خیر، خمین اینک شاهد بهبود کمی و کیفی شاخص های توسعه یافتگی است و مراحل پیشرفت در آن با سرعت بیشتری رقم خورده است که این افتخار برای دولت تدبیر و امید ثبت شده است.

بزرگترین واحد سلول های خورشیدی درخمین زیرساختی مهم و ارزشمند

استاندار استان مرکزی گفت: بخش نخست بزرگترین واحد تولید کننده سلول های خورشیدی کشور و خاورمیانه در خمین تا یک سال آینده بهره برداری می شود که این مهم اثر مستقیم خود را در بهبود زیرساختی منابع انرزی در خمین خواهد داشت.

سید «علی آقازاده » افزود: بزرگترین واحد تولید کنننده سلول های خورشیدی خاورمیانه در ناحیه صنعتی شهید سعیدی خمین با حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی اظهار داشت: تمامی تجهیزات این واحد صنعتی از کشورهای اروپایی تامین شده که بیشتر آن ها وارد درحال نصب شده است.

استاندار مرکزی افزود: کاهش هزینه برق مصرفی و تعمیر و نگهداری مناسب از مزایای سلول های خورشیدی است که امید می رود  با راه اندازی بخش اول این واحد تولیدی فرهنگ استفاده از انرژی های پاک با توجه به شرایط جغرافیایی نهادینه شود.

آقازاده بیان کرد: عملیات اجرایی واحد تولید کننده سلول های خورشیدی از سال ۹۶ در مساحت ۱۵ هکتار در شهرستان خمین کلید خورد و  ظرفیت تولید سلول های خورشیدی در این واحد صنعتی ۹۰ هزار قطعه سلول در روز است، که معادل ۳۲ میلیون قطعه سلول در سال می شود.

وی توضیح داد: متوسط توان الکتریکی خروجی هر قطعه سلول بیش از چهار وات است و  بهره وری عملکرد این محصول تولیدی بیش از ۹۸ درصد با نرخ مقاومت کمتر از یک درصد است.

استاندار مرکزی گفت: سیستم تصویری کنترل کیفیت رنگی به منظور ایجاد ظاهر یکنواخت سلول ها در سطح پنل پیش بینی شده و  به صورت ۱۰۰ درصد است و سلول های خورشیدی این واحد تولیدی از نوع چند کریستال در قالب ۶ اینچی تولید می شود که این روش تولیدی اکنون به عنوان روش تولید استاندارد در سلول های فتوولتائیک شناخته شده است.

آقازاده در بخش دیگر از سخنانش توسعه صنعتی خمین را از اولویت های تیم ارشد دولت در استان مرکزی دانست و با تاکید بر تکمیل و بهره برداری از مرحله نخست مجتمع پتروشیمی خمین نیز افزود: این طرح صنعتی مهم اشتغال ۳۵۰ نفری دارد که به طور غیرمستقیم نیز تا سه برابرفرصت های شغلی اشاره شده کارآفرینی می کند.

وی اضافه کرد: این مهم  از دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید است که با بسته های تشویقی برای رشد صنعتی خمین دنبال شده است.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد:  شرکت فروسیلیسیوم در خمین نیز به عنوان چهارمین شرکت تولید کننده این محصول در کشور در دولت تدبیر و امید به  بهره برداری رسید و با راه اندازی آن  ۱۲۰ اشتغال مستقیم و ۱۷۰ اشتغال غیر مستقیم در این شهرستان فراهم شد.
آقازاده بیان کرد: ایجاد مجموعه صنایع زیردستی در کنار طرح توسعه  واحد صنعتی  فرو سیلیسیوم مزیتی اقتصادی برای خمین است و اشتغال و تولید ثروت را با خود به همراه خواهد داشت که این مهم با قوت پیگیری می شود.
وی گفت: با بهره برداری و اجرای طرح های توسعه ای اقتصادی بزرگ، خمین  به رونق و توسعه صنعتی دست می یابد و مهمترین معضل این شهرستان که نرخ بالای بیکاری است کاهش می یابد.

رشد سرمایه گذاری صنعتی با تدابیر حکیمانه دولت

فرماندار خمین گفت: دولت تدبیر وامید برای کمک به توسعه متوازن زادگاه امام راحل(ره)، در اواخر اردیبهشت ماه ۹۴، این شهرستان را  در فهرست مناطق کمتر توسعه یافته قرار داد و با ابلاغیه معاون اول رئیس جمهوری این مهم جنبه اجرایی به خود گرفت که کمک شایانی را برای شتاب بخی به آهنگ توسعه متوازن در زادگاه امام راحل داشته است.
«احمد طهرانی» افزود: امتیاز معافیت مالیاتی ۱۳ ساله صنعتی برای رهایی زادگاه امام راحل از محرومیت، بیکاری و کاهش درآمد اقتصادی، محرک و مشوق موثری از سوی دولت تدبیر و امید بود که توانست به توسعه صنعت خمین شتاب بخشد و رغبت و تقاضای سرمایه گذاری در این شهرستان را تقویت کند.
وی یادآور شد: با مشارکت و همراهی دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری صنعتی در زادگاه معمار کبیر انقلاب درسالهای اخیر روند منطقی به خود گرفته است.

فرماندار خمین اضافه کرد: طرح های دولت تدبیر و امید برای محرومیت زدایی خمین اثرات مطلوب اقتصادی داشته به طوری که کاهش قیمت زمین در شهرک و نواحی صنعتی به کمترین میزان در سطح کشور و اتصال محور ارتباطی شهرک صنعتی به مرکز استان و راه های ارتباطی کشور را رقم زده و سرمایه گذاران از این مزایا استقبال کرده اند.
طهرانی اظهار داشت:  با اقدامات مذکور قیمت زمین در شهرک صنعتی از ۵۷۰ هزار ریال به ۲۰۰ هزار ریال کاهش یافته ضمن اینکه سرمایه گذار یک سوم بهای زمین را می پردازد و بقیه را تا زمان بهره برداری واحد صنعتی، پرداخت می کند.
وی گفت: در شهرستان خمین یک شهرک صنعتی با توسعه اراضی یک هزار و ۲۸ هکتار با میزان آب ۲۹ لیتر برثانیه ازطریق ۲حلقه چاه، یک پست ۶۳ کیلو ولت برق و یک ایستگاه گاز ۱۰ هزار متر مکعبی وجود دارد.
فرماندار خمین در ارتباط با نواحی صنعتی نیز گفت: ناحیه صنعتی شهید سعیدی حدود ۵۰ هکتار وسعت دارد که در ۲۷ هکتار تأسیسات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز و تلفن تأمین شده و ۲۹ واحد در این ناحیه مستقر است.
طهرانی افزود: در ناحیه صنعتی خرمدشت با حدود ۵۰ هکتار زمین، تأسیسات زیر بنایی از جمله آب ، برق و گاز تأمین شده است.
وی ادامه داد: تمهیدات دولت تدبیر برای عدالت اقتصادی در بخش سرمایه گذاری و مشوق های آن برای خمین قابل تحسین است چرا که این شهرستان در زمره خدمات و مشوق های مناطق محروم و اعمال معاف مالیاتی، آماده سازی زیرساخت های لازم برای ایجاد واحدهای صنعتی، تولیدی برای کارآفرینان بخش خصوصی قرار گرفته است.

فرماندار خمین عنوان کرد: بزرگترین واحد صنعتی تولید ظروف چینی مرکز کشور و واحد صنعتی فروسلیس به عنوان چهارمین تولید کننده این محصول در ایران اکنون در خمین مستقر است که نشان از نگاه اصولی در توسعه صنعتی به خمین است.
طهرانی توضیح داد: واحد صنعتی فروسلیس در شهرک صنعتی  راه اندازی شده و سالانه یک میلیون دلار و یک هزار تن محصولات خود را صادر می کند  که این مهم مهر تایید به سیاست های توسعه صنعتی در زادگاه امام راحل محسوب می شود.
وی گفت: محصولات این واحد صنعتی به کشورهای هدف بلژیک، چک، عمان، ترکیه و آلمان صادر شده است.
فرماندار خمین خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی واحد صنعتی فرسلیس از سال ۹۴ در شهرک صنعتی خمین کلید خورد و این واحد در زمینی به مساحت ۱۳۵ هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیارد ریال بدون استفاده از تسهیلات راه اندازی شد.
طهرانی تاکید کرد: جهش خوبی در جهت رشد و توسعه صنعت خاموش خمین برداشته شد و امید می رود که با بسته های تشویقی دولت تدبیر و امید جذب سرمایه گذار در این شهرستان افزایش یابد.

تبدیل خمین به قطب درمانی استان مرکزی

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: جهش در شاخصه ها و خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان خمین و تبدیل زادگاه امام راحل به قطب درمانی، دستاورد مهم و هدیه دولت تدبیر و امید برای مردم این خطه است.
«جواد جواهری» افزود: ارتقای شبکه بهداشت و درمان به دانشکده علوم پزشکی، ساخت و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی، راه اندازی پایگاه سلامت و ۲ مرکز جامعه سلامت، راه اندازی کلینیک های ویژه درمانی و بازسازی مراکز درمانی و بستری شهرستان خمین با تجهیزات مدرن از اقدامات ماندگاریست که در دولت تدبیر و امید برای شهرستان خمین رقم خورده است.
وی گفت: راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در زمره طرح هایی است که در سایه توجه ویژه دولت تدبیر و امید به بار نشسته و موجب کیفی سازی خدمات شده و بستر تربیت نیروی انسانی ماهر برای حوزه سلامت را مهیا کرده است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین افزود: ارتقای شبکه بهداشت و درمان خمین در حالی مورد موافقت تصمیم سازان کلان حوزه سلامت کشور قرار گرفت و ابلاغ شد که بسیاری از استان ها از داشتن دانشکده علوم پزشکی محروم هستند.
جواهری ادامه داد: با تاسیس دانشکده علوم پزشکی و تعهد و مشارکت خیران سلامت بستر تبدیل این شهرستان به قطب درمانی اثرگذار و برجسته در استان مرکزی فراهم شد.

وی عنوان کرد: این شهرستان در اجرا و تکمیل طرح های عمرانی بهداشتی و درمانی در سطح کشور پیشرو است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین یادآور شد: بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت و درمان این دانشکده دریک  سال اخیر به دلیل شمار طرح های درمانی و بهداشتی سه جانبه و تسریع در تکمیل و بهره برداری آن ها در مدت زمان کوتاه در زمره دانشکده های برتر قرار دارد.
جواهری اظهار داشت: بر این اساس از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  ۱۰ میلیارد ریال به عنوان پاداش و تشویق به دانشکده اهدا شد که این مبلغ صرف طرح های عمرانی در دست اجرای دیگر می شود.
وی خمین توضیح داد: ۱۱ طرح بهداشتی خمین در یک سال اخیر اجرا شده که برای این طرح ها ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین افزود: پس از ارتقای شبکه بهداشت به دانشکده علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت بهداشت و درمان، استانداری و دانشکده علوم پزشکی، ۱۱ طرح بهداشتی و درمانی برای شهرستان تعریف شد که  عملیات اجرایی این طرح ها از سال گذشته کلید خورد و بیش از ۸۱ درصد طرح ها به بهره برداری رسیده است.
وی اظهارداشت: این طرح ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت شهری قورچی باشی، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چهارچشمه، خانه زیست پزشک در روستاهای چهارچشمه، دهنو، فرنق، چهار پایگاه سلامت شهری و ستاد مرکز بهداشت و خانه بهداشت در ازنوجان است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: این طرح ها در مجموع سه هزار و ۵۰۰ متر مربع وسعت دارند که به سرعت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفتند.
جواهری افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تجهیز حوزه بهداشت و درمان خمین در سال گذشته هزینه شد که این منابع مالی  برای آغاز عملیات اجرایی اورژانس، بیمارستان، بازسازی آی سی یو، اورژانس جاده خمین - الیگودرز، تجهیز مرکز غربالگری سرطان و رختشوی خانه و توسعه بخش جراحی زنان وزایمان سرمایه گذاری  شده است.
وی گفت: تشخیص درست سرطان سینه یکی از مهمترین مراحل درمان این بیماری است و دستگاه ماموگرافی یکی از مطالبات چندین ساله این شهرستان است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین با اشاره به جذب سه نیروی متخصص در مرکز غربالگری تشخیص سرطان شهرستان افزود: در این مرکز سرطان های پستان، معده و گردن رحم انجام می شود.
جواهری اظهار داشت: کلینیک بیماری های غیرواگیر نظیر دیابت، فشارخون چاقی و رژیم غذایی در مرکز غربالگری مستقر می شود.
وی تصریح کرد: در راستای خدمات نوین به سالمندان و میان سالان پرونده برای این گروه های سنی در خانه های بهداشت تشکیل و موارد مشکوک به سرطان به مرکز غربالگری ارجاع داده می شود.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین با اشاره به ساخت مرکز اقامتی پزشکان در سال جاری در این شهرستان گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و در هشت طبقه و در ۲ بخش برای اسکان پزشکان غیربومی ساخته می شود.
جواهری ادامه داد:برای ساخت این مرکز اقامتی ۱۶۰ میلیون ریال تامین اعتبار شده است و انتظار می رود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
وی  افزود: عملیات اجرایی آی سی یو این شهرستان از سال گذشته آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری شود و  ساخت بیمارستان محلی در قورچی باشی در قالب نقشه راه درمانی ۱۴۰۴ در دستور کار دانشکده علوم پزشکی خمین قرار دارد.

۵۴ درصد جمعیت خمین زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند

رئیس بیمه سلامت خمین اظهار داشت: ۵۴ درصد از جمعیت شهرستان خمین معادل ۵۶ هزار و ۲۰۳ نفر زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند و هفت هزار و ۶۹۷ نفر مشمولان بیمه سلامت خمین دررسته بهره مندی از خدمات صندوق بیمه کارمندی، ۲۴ هزار و ۵۲۲ نفر در صندوق بیمه عشایر و روستاییان، ۱۸ هزار و ۳۳۸ نفر د رصندوق بیمه همگانی، چهار هزار و۹۷۸ نفر در صندوق بیمه سایر اقشار (جانبازان و خانواده شهدا) قرار دارند.
سیده «رؤیا شریفی» ادامه داد: ۶۶۸ نفر از بیمه شدگان سلامت این شهرستان زیر پوشش صندوق بیمه ایرانیان قرار دارند که سالانه با پرداخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال می‌توانند از تمامی خدمات درمانی و بهداشتی مؤسسه‌های بخش دولتی و خصوصی بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: بیش از یک هزار مددجوی شهری کمیته امداد خمین از آغاز طرح حمایت بیمه سلامت از مددجویان این نهاد حمایتی زیر پوشش خدمات بیمه سلامت قرار گرفتند.

شریفی عنوان کرد: ۱۲ مرکز بهداشتی و درمانی در روستاهای این شهرستان باید ۴۳۶ قلم دارو، ۵۷ نوع آزمایش، خدمات تزریقات و پانسمان به بیمه شدگان بیمه سلامت ارایه دهند و  هر مرکز بهداشتی روستایی پزشک، ماما و کاردان دارد.
وی ادامه داد: ۷۰ بیمار خاص شامل ۲۵ بیمار دیالیزی، ۱۰ پیوند کلیه، ۳۲ ام اس، یک بیمار هموفیلی و سه تالاسمی در خمین تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این بیماران خدمات مورد نیاز خود را به صورت نامحدود دریافت می‌کنند.
رئیس بیمه سلامت خمین تاکید کرد: ۱۵۰ فقره پرونده که با سایر صندوق‌های بیمه گر همپوشانی داشتند که در راستای اجرای طرح رفع هم پوشانی بیمه‌ها از ابتدای امسال در خمین شناسایی و حذف شده است و این مهم افتخاری ماندگار برای دولت تدبیر و امید است.
شریفی تصریح کرد: به منظور کاهش تصدی دولت، ۲ دفتر پیشخوان ارائه خدمات بیمه سلامت را در این شهرستان انجام می‌دهند و امسال بیش از ۹ هزار و ۷۰ عملیات صدور، تعویض، المثنی، تمدید و ابطال دفترچه بیمه در دفاتر انجام شده است.



۲۵۰ فرصت شغلی روستایی و کارآفرینی در خمین ایجاد شد

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین گفت: ۲۵۰ فرصت شغلی پایدار روستایی با پرداخت تسهیلات ااشتغال پایدار روستایی و طرح های کارآفرینی در خمین درکمتر از ۲ سال گذشته و با طرح های کارآمد دولت ایجاد شده است.

«محمدرضا مختاری» افزود: این اشتغالزایی با اجرای ۱۱۰ طرح اشتغال روستایی و کارآفرینی فراهم شده است.

وی بیان کرد: ۹۷ طرح در بخش اشتغال روستایی با پرداخت تسهیلات ۲۰۲ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریالی  اجرایی شده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین  ادامه داد: این طرح‌ها در بخش کشاورزی، صنعتی، خدماتی ، معدنی  و گردشگری بوده و  از طریق بانک های توسعه تعاون، کشاورزی ، پست بانک و کارآفرینی تسهیلات گرفته اند.

مختاری گفت: ۴۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال تسهیلات کارآفرینی و توسعه ای در این شهرستان در یک سال اخیر پرداخت شده است.

وی  افزود: این میزان تسهیلات برای اجرای ۱۳ طرح اشتغال روستایی در زمینه معدنی، صنعتی و کشاورزی از طریق صندوق کارآفرینی پرداخت شده است.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین  بیان کرد: برای مرحله دوم اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی این شهرستان، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب  شده است.

۱۰هزار هکتار اراضی خمین به آبیاری نوین مجهز شد

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: شهرستان خمین در سال های اخیر با معضل خشکسالی دست و پنجه نرم کرده و مسئولان این خطه برای بهره برداری بهینه از منابع موجود گام های بلندی برداشته اند و با بسته های حمایتی دولت از روش های آبیاری سنتی فاصله گرفته اند به طوری که تجهیزات آبیاری نوین در ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا شده است.
«عباس ارشدی» ادامه داد: سطح اراضی زراعی خمین ۵۰ هزار هکتار است که تاکنون ۲۰ درصد آن به سامانه آبیاری تحت فشار مجهز شده است.
وی اظهارداشت: استفاده از شیوه های آبیاری نوین قطره ای، بارانی، تیپ و کلاسیک در این شهرستان، مصرف آب را ۶۰ تا ۶۵ درصد کاهش می دهد.
مدیر جهاد کشاورزی خمین ادامه داد: ۷۰۰ هکتار از سطح اجرایی آبیاری نوین در اراضی کشاورزی این شهرستان به شیوه آبیاری قطره ای تیپ مجهز است که بهره وری مصرف با این شیوه تا ۹۵ درصد می رسد.
ارشدی  اظهار داشت: بهترین روش های آبیاری در کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری، استفاده از سیستم آبیاری قطره ای تیپ در کشت محصولات زراعی است.
وی ادامه داد: اجرای طرح آبیاری قطره ای به شیوه تیپ (نواری) در زمین های کشاورزی این شهرستان در بازه زمانی خدمت دولت تدبیر و امید  ۲ برابر شده است.
مدیرجهاد کشاورزی خمین افزود: در ۲ سال اخیر سطح اجرا شده آبیاری تیپ در این شهرستان  به ۷۰۰ هکتار افزایش یافته است.
ارشدی بیان کرد: چشم انداز اجرای این طرح تا سال ۱۴۰۰ ، توسعه تا ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های زراعی این شهرستان است.
وی ادامه داد: سامانه آبیاری نوین در سطح ۷۲ درصد از اراضی باغی این شهرستان با هدف مدیریت بهینه منابع آبی حوزه کشاورزی اجرا شده است.
مدیر جهاد کشاورزی خمین افزود: سطح عرصه های باغی خمین ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار است که یک هزار و ۸۶۰ هکتار آن با استفاده از سیستم قطره ای آبیاری می شود.
ارشدی ادامه داد: اجرای طرح آبیاری نوین در باغات این شهرستان از سال ۹۴ به صورت جدی کلید خورد و هر سال سطح اجرایی نسبت به مدت مشابه قبل افزایش یافت.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال تمامی عرصه های باغی این شهرستان مجهز به سیستم آبیاری قطره ای شود.
مدیر جهاد کشاورزی خمین ادامه داد: سامانه آبیاری نوین در ۹۶ درصد از گلخانه های این شهرستان نیز اجرا شده است.
ارشدی بیان کرد:رسطح گلخانه های خمین ۶۵ هکتار است که تاکنون ۶۳ هکتار آن به سیستم آبیاری نوین تجهیز شده است.
وی اظهار داشت: تمامی گلخانه های شهرستان خمین در کمتر از یک سال آینده به سیستم آبیاری نوین مجهز می شود و استفاده از روش آبیاری نوین قطره ای موضعی، مصداق بارز بهره وری بهینه آب است چرا که بهره بردار تنها به حد کفایت رشد از منابع آبی برداشت می کند و این مهم در شرایط بحرانی اهمیت زیادی دارد.

شهرستان خمین با ۲ هزار و ۳۹۶ کیلومتر وسعت در جنوب غرب استان مرکزی، زادگاه معمارکبیر انقلاب اسلامی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.

گزارش از: افسانه آروند

/۶۰۱۳//۷۲۷۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمین هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو

به گزارش تابناک به نقل از ایکوپرس- در سی و پنجمین جشنواره امتنان، معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو در سخنانی با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از همکاری های مستمر وزارت کار در زمینه منابع انسانی ایران خودرو به ویژه موضوع بازنشستگی، با اشاره به اهمیت مقوله پیشنهادات گفت: در سال گذشته ۵۱ هزار پیشنهاد در سامانه پیشنهادات ایران خودرو به ثبت رسیده است و از این تعداد، ۲۷ هزار پیشنهاد تایید شده است که بخش زیادی از آن اجرا شده و مابقی نیز در حال اجراست.

علی‌اکبر مرادعباسی، برگزاری جشنواره های مشابه امتنان را عاملی برای ایجاد انگیزه در منابع انسانی دانست و گفت: در سال گذشته ۸۱ پروژه از سوی کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو ارایه شد و دو پروژه به عنوان منتخب در استان تهران معرفی شد.

به گفته وی، در جشنواره امسال تعداد پروژه‌های کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو افزایش دوبرابری داشته است و از این تعداد پنج پروژه به عنوان پروژه‌های برتر انتخاب شده است.

گفتنی است، در جشنواره امتنان امسال، از ۱۱ پروژه برتر استان تهران، پنج پروژه به گروه صنعتی ایران خودرو اختصاص یافت که به تفکیک، سهم شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران‌خودرو (ایسیکو) یک پروژه و سهم شرکت ایران خودرو چهار پروژه است.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه تخصصی پیشنهادات کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو برپا و پیشنهادات کارکنان ارایه شد.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد