Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فوربس، بازیگر ۳۴ ساله آمریکایی این درآمد سرشار را به لطف ورود به دنیای سینمایی مارول به دست آورده است. جوهانسن یک چک هشت‌رقمی برای بازی کردن در نقش اصلی فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» دریافت کرده که سال آینده اکران می‌شود و امسال هم با یک دستمزد ۳۵ میلیون دلاری به جمع قهرمانان «انتقام‌جویان: پایان بازی» پیوست؛ فیلمی که با ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیارد دلار تمام رکوردهای فروش را شکست.

از چهره‌های تازه‌وارد فهرست پردرآمدترین بازیگران زن سینما می‌توان به الیزابت ماس و مارگو روبی اشاره کرد. ضمن اینکه پیشکسوت‌هایی چون سوفیا ورگارا و ریس ویترسپون بار دیگر به این فهرست برگشته‌اند. ۱۰ بازیگر زن پردرآمد سینما در مجموع در یک سال اخیر ۳۱۵ میلیون دلار دستمزد گرفته‌اند که ۶۹ درصد بیش از فهرست سال گذشته است. هر چند هنوز با رقم ۵۸۸ میلیون دلاری درآمد ۱۰ بازیگر مرد برتر فاصله‌ای نجومی دارد.

نشریه اقتصادی فوربس آمار پردرآمدترین بازیگران مرد و زن را با جمع‌آوری آمار و ارقام از سایت‌های نیسلن، کام‌اسکور، باکس‌آفیس‌موجو و imdb به دست آورده و البته با چهره‌های آگاه سینما هم گفتگو کرده است. از رقم کلی دستمزد بازیگران حدود ۳۰ درصد سهم مدیران برنامه‌ها، نماینده‌ها و وکلا می‌شود (منهای مالیات) که در تنظیم فهرست در نظر گرفته نشده است.

فهرست ۱۰ بازیگر زن پردرآمد سینمای جهان از اول ژوئن ۲۰۱۸ تا اول ژوئن ۲۰۱۹ از این قرار است: اسکارلت جوهانسن با ۵۶ میلیون دلار، سوفیا ورگارا با ۴۴ میلیون دلار، ریس ویترسپون با ۳۵ میلیون دلار، نیکول کیدمن با ۳۴ میلیون دلار، جنیفر آنیستن با ۲۸ میلیون دلار، کیلی کوکو با ۲۵ میلیون دلار، الیزابت ماس با ۲۴ میلیون دلار، مارگو روبی با ۲۳.۵ میلیون دلار، چارلیز ترون با ۲۳ میلیون دلار و الن پوپمپئو با ۲۲ میلیون دلار.

کد خبر 452719 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید راد بستری شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از ورزش سه سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بارها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

کد خبر 840900 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • سرنوشت عجیب بیوه امیرکبیر؛ تن دادن به ازدواج با سه مرد دربار!     
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • تیپ جدید و نارنجی فرشته حسینی در تعطیلات سال نو + عکس