Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:16:47 GMT

همایش تئاتر پیاده‌روی اربعین به چهارمین سال خود رسید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۴۰۴۵

همایش تئاتر پیاده‌روی اربعین به چهارمین سال خود رسید

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان خوزستان به عنوان دبیر اجرایی و رئیس حوزه هنری استان خوزستان به سمت دبیر هنری چهارمین همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین منصوب شدند. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم،  همایش تئاتر پیاده‌روی اربعین عنوان برنامه‌ای است که هر ساله در ایام اربعین توسط حوزه هنری در مسیر پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندان حوزه تئاتر دینی در این مسیر به اجرای نمایش‌های آیینی و دینی می‌پردازند. حال قرار است این همایش برای چهارمین سال متوالی در کشور عراق برگزار شود.

مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی، احکام دبیران هنری و اجرایی را در حضور کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تسلیم کرده است.

از سوی مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری، آرش ساربان، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان خوزستان، به عنوان دبیر اجرایی و سیدشهاب‌الدین طباطبایی، رئیس حوزه هنری استان خوزستان، نیز به سمت دبیر هنری این همایش منصوب شدند.

این همایش تحت عنوان «روایت راهیان» در قالب‎هایی نمایش محیطی، خیابانی، مقتل‌خوانی، پرده‌خوانی، نقالی و ... برگزار خواهد شد.

 همایش تئاتر پیاده‌روی اربعین از ابتکارات دفتر تئاتر مردمی حوزه هنری است که تا پیش از این با مدیریت هنری محراب محمدزاده برگزار می‌شد.

انتهای پیام/

R1369/P1010114/S4,34,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اربعین حوزه هنری تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین حوزه هنری تئاتر اربعین حوزه هنری تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط