Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا وی روز یکشنبه پس از یکصد و شصتمین جلسه شورا در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره محکومیت ناهید خداکرمی و محمود میرلوحی همچنین اظهارداشت: از شما (رسانه‌ها) می‌خواهم که موضوع را حساس نکنید.

خطوط ۶ و ۷ مترو ایمن هستند

هاشمی در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری درباره ایمنی مترو گفت: خطوط ۶ و ۷ مترو ایمن فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح ۲ ایستگاه جدید خط ۶ مترو تهران طی فردا ( چهارم شهریور) افزود:‌ در این آیین افتتاح شرکت می‌کنم و امیدوارم با امکانات و فاینانسی که دولت به شهرداری داده، اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

نمره بالای ۱۵ به شورای پنجم

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با دفاع از عملکرد ۲ ساله این شورا گفت:‌ عملکرد شورا در این دوره را قابل دفاع می‌دانم و نمره بالای ۱۵ به آن داده‌ام.
وی تاکید کرد: در این دوره تلاش کردیم وعده‌هایی را که به مردم دادیم اجرایی کنیم.
هاشمی با بیان اینکه عملکرد شورای اسلامی شهر تهران را شاخص های مختلف بویژه موضوع شفافیت، جلوگیری از رانت‌خواری و لغو مصوبه برج- باغ مناسب ارزیابی می‌کنم افزود: جلوگیری از واگذاری ترجیحی املاک شهرداری، تعیین بودجه و هزینه انقباضی برای شهرداری تهران از دیگر اقدامات مثبت شورای اسلامی شهر تهران در ۲ سال اول بود.

وجه سیاسی شورا پایین است

رییس شورای تهران درباره سیاسی بودن شورای شهر نیز اظهارداشت: شورا نمی‌تواند سیاسی نباشد اما در حال حاضر سیاسی بودن ما پایین است، در شورا بیشترین همدلی را داریم و با وجود انتقاداتی که مطرح می‌شود مسائل را حل می‌کنیم.

مهمترین خواست مردم چیست؟

هاشمی در پاسخ به اینکه مهمترین خواسته مردم در ادامه روند فعالیت شورای اسلامی شهر تهران چیست؟ گفت: آلودگی هوا و آسیب‌های اجتماعی مهمترین خواسته مردم است که  ما در تلاشیم در ادامه فعالیت شورا بررسی این موضوعات را به طور جدی در دستور کار قرار دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح جلسه امروز شورا نیز گفت: شورای پنجم به نیمه راه رسیده است و تلاش شد در این جلسه گزارشی درباره عملکرد ۲ سال گذشته ارائه شود.

وی با بیان اینکه اعضا به ثبات در هیات رییسه رای دادند، اظهارامیدواری کرد که این ثبات در شهرداری تهران نیز حفظ شود.

به گزارش ایرنا در این جلسه انتخابات هیات رییسه شورا برگزار و هاشمی و سید ابراهیم امینی برای سومین سال نیز به عنوان رییس و نایب رییس انتخاب شدند.

زهرا نژادبهرام و بهاره آروین نیز به عنوان منشی‌های اول و دوم و علی اعطا به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

اعضای شورای تهران به سید حسن رسولی نیز به عنوان خزانه‌دار رای دادند.

شورای شهر تهران ۲۱ عضو دارد.

تهرام/۷۲۴۴/ ۱۰۰۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آسیب های اجتماعی انتخابات زهرا شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر تهران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان