Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:58:28 GMT

مروری بر عناوین خبرهای نشریات ۳ شهریور ماه در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۴۱۱۹

مروری بر عناوین خبرهای نشریات ۳ شهریور ماه در هرمزگان

روزنامه صبح ساحل

این روزنامه در صفحه اول خود تیتری با عنوان «کوشای احمدی منطقه ای شبه بشاگرد» به نقل از نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان چاپ کرده است.

روزنامه صبح ساحل همچنین در این صفحه تصویری از فروش و توزیع مرغ به نقل از رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی نوشت: قیمت مرغ کاهش یافت

روزنامه دریا

روزنامه دریا در این شماره خود تیتری با عنوان «ایجاد و توسعه مراکز صنعتی در مناطق روستایی» را به نقل از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه دریای اندیشه

این روزنامه نیز به مناسبت آغاز هفته دولت، تیتری با عنوان «هفته دولت و محک دولتمردان» و تصویری از افتتاح پروژه های استان هرمزگان توسط استاندار و مسوولان منتشر کرده است.

روزنامه اقتصاد کیش

روزنامه اقتصاد کیش در تیتر اول خود با عنوان «تفاهم نامه همکاری فیمابین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال ایران»، به امضاء تفاهم نامه بین مظفری و مهدی تاج اشاره کرده است.

هفته نامه ندای جوان

این هفته نامه در صفحه اول تیتر «آتش در خانه های مردم» با گزارشی از دست فروشی بنزین توسط مردم در خیابان های اصلی شهر و نگهداری آن ها در منزل چاپ کرده است.

هفته نامه ندای جزیره

عنوان «گام آهسته و پیوسته دولت اعتدال در اجرای طرح های عمرانی» در تیتر اول این هفته نامه به مناسبت آغاز هفته دولت و نیز تصویری از شهیدان رجایی و باهنر با عنوان «بهره برداری از ۶۲۰ طرح در هرمزگان» منتشر کرده.

۹۹۴۴ /۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.   در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟   پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • عناوین روزنامه‌های اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۲ اردیبهشت