Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، مصطفی سالاری، درباره آخرین اقدامات انجام شده برای وصول مطالبات معوق شده شستا اظهار کرد: بخشی از پرونده‌ها قضایی شده و از سوی شستا در حال پیگیری است.

وی افزود: شستا در پرونده‌های مختلف، طرف دعواست؛ برخی از این پرونده‌ها در دادگاه بدوی و تعیین نظر و برخی در مرحله اجرای احکام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه برنامه‌ریزی های لازم انجام شده و همکاران ما در شستا گروهی را تعیین کرده‌اند که سریعا مطالبات را وصول کنند، درباره میزان این بدهی گفت: مطالبات ما حدود ۲۰هزار میلیارد تومان است که البته همه آن قطعی شده نیست؛ بلکه مطالبه و ادعاهای ماست و طرف مقابل هم حق دفاع از خود را در دادگاه تجدید نظر یا بدوی دارد.

به گزارش ایسنا، یازدهم خرداد سال جاری، محمد شریعتمداری وزیر رفاه با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از پیگیری و اقدام قضایی جهت دریافت بیش از ۱۳هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده به دعوا رسیده شستا خبر داد و در این متن توییتری خود که با هشتک «شفافیت» نوشته شد، اعلام کرده بود که «لیست بیش از ۱۳هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده بدعوا رسیده ایجاد شده در دوران پیشین شستا! با مشخصات کامل و به تفکیک همه هلدینگ‌ها مشخص شد و تا ریال آخر این مطالبات وصول می‌شود. بدهکاران اقدام نکنند آنها را با نام افشاء و اقدامات قضایی شدید علیه آنها انجام خواهد شد.»

وی همچنین چهارم تیرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید تامین اجتماعی گفته بود «از مدیرعامل خواستم مطالبات معوق حقوقی شده و نهایی شده وصل نشده شستا را محاسبه و پیگیری کند که بیش از ۱۳هزار میلیارد تومان به تفکیک بخش‌های مختلف بود.»

‌ به گزارش فراسو، هفتم مرداد ماه جاری نیز اسماعیلی، مدیر حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا)، از تهیه و تدوین پرونده جامع دعاوی حقوقی سنواتی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه شستا برای انسجام و پیگیری موثرتر مطالبات خبر داده و گفته بود که گزارش جامعی تهیه و علاوه بر اینکه اعداد و ارقام هر پرونده در آن درج شده، به خوبی مشخص است که هر کدام در چه سالی و در دوره مدیریت کدام مدیر در مجموعه شستا، در بستر متعارف تجاری یا غیرمتعارف تجاری ایجاد شده است. مجموعه‌ای از وکلای خبره و نخبه در حال به‌کارگیری هستند تا با همکاری سیستم قضایی و فعال کردن بخش پیگیری خارجی پرونده‌ها ضمن پیگیری مجدانه وکلا و مدیران حقوقی و همکاری دستگاه‌های نظارتی شاهد وصول حداکثری مطالبات مجموعه شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه باشیم. با توجه به رویکرد شفافیت که رویکردی غالب و حاکم بر وزارت کاراست دفتر حقوقی شستا تمام تلاش خود را بدون هیچ‌گونه مسامحه برای احقاق حقوق مجموعه صرف می‌کنند.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان درباره موضوع پیگیری وصول معوقات پرداخت حق آلایندگی شرکت‌های صنعتی در استان، گفت: با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه در مورد وصول حق آلایندگی استان‌ها، در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق عامه مردم خوزستان، مطالبات معوق چهار شرکت نفت و گاز استان به حیطه وصول درآمده که پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور مصالح استان و بهبود محیط زیست و تأمین منابع شهرداری‌های استان از سوی مدیران مربوطه هزینه می‌شود.

وی افزود: با توجه به صدور احکام نمایندگی از سوی این دادگستری برای نماینده تعرفه شده از سازمان امور مالیاتی کشور، جمع وصولی عوارض آلایندگی با احتساب ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ و فروردین سال جاری، به مبلغ هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از پیگیری‌های رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جهت پیگیری وصول عوارض آلایندگی در سال گذشته و فروردین‌ماه سال جاری، گفت: این دادگستری همکاری‌های لازم را در راستای تحقق درآمدهای عمومی کشور به ویژه وصول عوارض آلایندگی و پیگیری حقوق مردم، کما فی سابق پیگیری و معمول خواهد داشت.

کد خبر 6086002

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد