Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:31:23 GMT

هنوز ارز برای تامین کاغذ کتب درسی سال ۹۹ تامین نشده است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۴۲۴۰

هنوز ارز برای تامین کاغذ کتب درسی سال ۹۹ تامین نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم  صبح امروز در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با موضوع «هفته دولت» برگزار شد. 

معاون  وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در این نشست گفت: شهادت شهید جایی وشهید باهنر بهانه هفته دولت است وبرای آموزش و پرورش این دوبزرگوار الگو و جهت دهنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم اموزش و پرورش بتواند با همان نگاه ومبانی تعلیم و تربیت را دنبال کند.

وی در ادامه به تاخیر چهار ماهه برای شروع به کار چاپ کتاب های درسی برای سال تحصیلی ۹۹ اشاره کرد و گفت: هنوز ارز برای تامین کاغذ مورد نیاز تامین نشده است.
تکمیل می شود...

کد خبر 4701310 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه اربعین حسینی سازمان حج و زیارت نیروی انتظامی شورای شهر تهران پیروز حناچی حج تمتع 98 پلیس راهور وضعیت معابر شهردار تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در سطح استان کردستان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، اکبر محمدی، شامگاه سه‌شنبه _بیست‌وهشتم فروردین_ در بازدید از بخش‌های مختلف معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با ارتقا کیفی سطح خدمت رسانی خود توانسته است رضایت‌مندی مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد کند.

وی افزود: در دولت سیزدهم توجه مناسبی به بخش بهداشت و درمان استان کردستان شده است که در همین راستا مصوبات خوبی را در سفرهای ریاست جمهوری به استان کردستان شاهد بوده‌ایم که با پیگیری‌های مجدانه استاندار کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از بسیاری از مراکز تخصصی از جمله قلب، سرطان و پیوند استخوان در استان کردستان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان را حاصل برنامه ریزی‌های مدون در این حوزه دانست و گفت: با تدابیر پیش بینی شده شاهد بروز کمترین چالش از نظر کمبود داروهای خاص در سطح استان هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی‌های آتی بتوانیم نسبت به گسترش خدمات در بخش توریسم درمانی هم گام‌های جدیدی برداریم.

محمدی از ذخیره‌سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه‌ای خبر داد و تصریح کرد: استان کردستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دارای کمترین چالش در حوزه اقلام دارویی ضروری و مورد نیاز بیماران خاص است که درصدد هستیم با احداث انبار استراتژیک دارویی به توسعه این بخش هم کمک کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان استفاده از ظرفیت‌های قانون مولدسازی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی را یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه خدمت رسانی توسط این دانشگاه ذکر کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی، خدمات و بهداشتی و درمانی این استان در همین راستا را اعلام می‌کند.

کد خبر 745292

دیگر خبرها

  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • طرح پژوهشی نقشه‌برداری فرهنگی انجام شد
  • نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • اعلام زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی
  • ساخت ۴۳۵ کلاس درسی در آذربایجان غربی
  • بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»
  • راه اندازی سامانه همیار معلم و اصلاح برنامه‌های درسی فنی و حرفه‌ای
  • سامانه همیار معلم راه اندازی می شود/ ارزشیابی دروس رشته های فنی