Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی فرماندار پیشوا  اظهار کرد: 39 پروژه عمرانی و خدماتی در پیشوا با اعتبار حدود 355 میلیارد ریال در حوزه های مختلف ورزشی، زیرساختی، کشاورزی و ... در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی گفت : در هفته دولت سال جاری پروژه های بخش کشاورزی با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پروژه های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار 2 میلیارد و 200 هزار تومان، در حوزه آب شرب شهری با اعتبار یک میلیارد و 184 میلیون تومان و در حوزه آب و فاضلاب روستایی با اعتبار 850 میلیون تومان خواهد بود.

فرماندار پیشوا ادامه داد: در این هفته پروژه های حوزه ورزش و جوانان با اعتبار 140 میلیون تومان و پروژه های روستایی شامل بهسازی، محوطه سازی، ساختمان دهیاری و... با اعتبار 3 میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: همچنین 135 میلیون تومان اعتبار در حوزه بنیاد مسکن شهرستان پیشوا هزینه شده که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: کلنگ زنی مجموعه ورزشی شهرداری با اعتبار 200 میلیون تومان را همزمان با هفته دولت در پیشوا شاهد خواهیم بود.

عباسی گفت : در بخش صنعت نیز یک پروژه به مبلغ 20 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و در مجموع 5 پروژه توسط بخش خصوصی و 34 پروژه در بخش دولتی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فرماندار پیشوا در پایان افزود: با افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت برای 140 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی دولت راهداری و حمل و نقل جاده صنعت فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود