Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد حججی در سن 91 سالگی در بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه به علت کهولت سن درگذشت. این عالم مجاهد از پیشگامان انقلاب اسلامی در شهرستان میانه بود که امامت جمعه و سه دوره نمایندگی مردم میانه را در مجلس شورای اسلامی در کارنامه خود داشت. در همین زمینه، آیت­ الله هریسی ، عضو مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به این شرح است:

همه چیز فناپذیر است (قرآن مجید)

جز ذات اقدس الهی

 اولین روز جمعه شهریور 98 در آستانه نماز ظهر از سوی آشنایی تلفنی خبر ناگوار و تأسّفباری به اطّلاعم رسید رحلت جانگداز و اندوهبار سلاله الرسول عالم خدمتگزار و دلسوز حجه­الاسلام و المسلمین مرحوم سید سجاد حججی را دریافتم دلم از غم و اندوه مظلومیت لبریز شد و تسلیتنامه را غمنامه ساخت چون با او در سومین دوره مجلس شورای اسلامی همنماینده بودیم عشق حضرت امام، شور انقلاب و سوز مستضعفین در دلش شعله ور بود آرامش را از او می­گرفت  و او را به تلاش و تقلاّی سنگین وا می­داشت. اولین امام جمعه و اولین نماینده مردم شریف و انقلابی میانه یکی از شهرهای مهم و بزرگ آذربایجان شرقی بود دو مسئولیت بزرگ و سنگینی را از میانه به عهده داشت امامت جمعه در شهر میانه و چندین دوره نمایندگی این شهر در تهران در این مدت طولانی بین دو شهر دوردست تردّد می­کرد و سر از پا نمی­شناخت و فعالیتهای انقلابی مختلف دیگری با حقوق ناچیز آن دوران طلائی انقلاب! وقتی هم که پیر و فرسوده گردید نه با حقوق نمایندگی بلکه با حقوق ناچیز و حداقل کارگری بازنشسته شد که کفاف دارو و  درمانش را نمی­کرد صدایش هم در نیامد تا روز رحلتش نیز حّل نشد آیا این مظلومیت نیست امّا امروز متأسفانه در کشور ما سخن از حقوقهای نجومی است و برخی از مسئولین نیز که از انقلاب سود بردند جز ضرر و بدبینی نیفزودند طلبکار هستند و ادّعا نامه صادر می­کنند و فریاد هل من مزید می­زنند جّل الخالق!! من این حقایق را در این تسلیتنامه به عبارت بهتر در این غمنامه نوشتم تا در تاریخ بماند و عبرت دیگران شود و آنرا بروح آن سید بزرگوار و روحانی خدمتگزار و مظلوم هدیه می­کنم و رحلت غمبار او را به پیشگاه حضرت ولیّ عصر و جامعه روحانیت مخصوصاً روحانیت آذربایجانشرقی و شهرستان میانه و به همه دوستان، علاقمندان و بازماندگان آن مرحوم مخصوصاً به خانواده و فرزندان برومندشان تسلیت می­گویم روحش شاد و مرقدش نورانی و یادش پیوسته زنده­ باد ان شاءالله!

هاشم زاده هریسی

نماینده مجلس خبرگان رهبری

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس آیت الله هریسی حضرت ولی عصر عضو مجلس خبرگان قرآن مجلس خبرگان آیت الله هریسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت پدر حمید بورد

وزیر نفت طی پیامی درگذشت پدر، حمید بورد، مدیرعامل پیشین شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب و نفت فلات قاره را تسلیت گفت.

به گزارش شانا، متن پیام تسلیت جواد اوجی به شرح زیر است:

«همکار ارجمند جناب آقای مهندس حمید بورد

اندوه درگذشت پدر بزرگوار جنابعالی، موجب تأثر و تألم فراوان شد. اینجانب ضایعه فقدان آن مرحوم را خدمت شما، خانواده محترم و سایر بستگان تسلیت و تعزیت عرض کرده، از درگاه خداوند متعال برای آن روح ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی و هم‌نشینی با صالحان و برای بازماندگان سلامت و شکیبایی مسئلت دارم.»

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • مجلس خبرگان: عملیات «وعده صادق» روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • پیام های کاهش شرکت در نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت پدر حمید بورد