Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی مقدم گفت: ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان ملایر و دختران در شرف ازدواج از خدمات کلاسهای تابستانی بوستان ولایت ملایر بهره مند شدند.

به گزارش  خبرنگار  شبستان از ملایر« تیمور کرمی مقدم » ظهر امروز  در مراسم اختتامیه طرح تابستانی بوستان ولایت ملایر  گفت: کلاس‌های بوستان ولایت کمیتن امداد  ملایر از ابتدای تیرماه تا پایان مرداد ماه به مدت دو ماه برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد ملایر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کمیته امداد ملایر  بیان کرد‍: حدود ۳۰۰ نفر از  دانش‌آموزان ‌و دختران در شرف ازدواج زیر پوش این نهاد از این  کلاس‌ها بهره‌مند شدند.


وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۲۰ نفر دانش آموز و ۶۰ نفر نیز دختران در شرف ازدواج بودند گفت: برای دانش آموزان دختر کلاس های فرهنگی هنری، خلاقیت، ورزشی، کتابخوانی قرآن ،احکام و.... برگزار شد خاطرنشان کرد :برای دختران در شرف ازدواج کلاس های احکام و مشاوره برگزار شد.


وی تصریح کرد: همچنین تعداد ۱۲۰ دانش آموز پسر نیز با هماهنگی های بعمل آمده با کانون های فرهنگی هنری کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان اوقات فراغت خود را در این کانون ها گذراندند که در این زمینه هزینه کلاس ها از سوی کمیته امداد  تامین شده است.


وی با بیان اینکه حدود ۳۰ میلیون تومان برای کانون های تابستانی کمیته امداد ملایر هزینه شده است تاسیس کرد برنامه های اردوهای درون استانی بازدید از موزه  ملایر، کتابخانه ، اطعام دهی از سوی اوقاف  در راستای نیت واقف به شرکت کنندگان در این کلاس‌ها و... از دیگر برنامه های کمیته امداد برای دانش‌آموزان در این طرح بوده است.


 وی با بیان اینکه یک هزار و ۲۵۰ دانش آموز و ۱۶۰ دانشجو از تمام خدمات کمیته امداد ملایر استفاده می کنند گفت :همچنین در طول سال کمک های فرهنگی، تحصیلی، آموزشی و ...نیز برای دانش آموزان زیر پوشش امداد انجام می‌شود .


وی برای برگزاری جشن تکلیف ۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر زیر پوشش نیز در دفتر امام جمعه از دیگر برنامه های صورت گرفته در تابستان دانست.


مدیر کمیته امداد ملایر هدف از برگزاری برنامه های تابستانی و کلاس های آموزشی را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان زیر پوشش و همچنین مهارت آموزی در رشته های مختلف  برشمرد. 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد عید غدیر روز جهانی مسجد غدیر مراسم عمامه گذاری اردبیل اقتصاد مساجد اصفهان بوستان ولایت شهرستان ملایر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله هاشمی علیا تولیت مدرسه علمیه قائم (عج) چیذر در جلسه هفتگی اخلاق عمومی که با عنوان «شرح دعای هشتم صحیفه سجادیه» برگزار شد گفت: تجارت دنیا نتیجه‌ای جز تضییع عمر و حساب و کتاب سخت اخروی در پی نخواهد داشت.

وی افزود: در طرف مقابل، تلاش در جهت آبادانی آخرت، نشانه عقلانیت آدمی و دارو و شفای تمام دردهای اوست. عالم آخرت، ثمره، ثواب و عوض تمام مجاهدت‌ها، سختی‌ها و بلاهای دنیوی انسان است. به عنوان نمونه، بنا بر روایتی از امام صادق (ع)، در بهشت درختی است که وقتی باد در بین شاخه‌های آن می‌پیچد، صوت دلنوازی از آن نواخته می‌شود که به گوش احدی از مخلوقات نرسیده است. این صوت را تنها کسانی می‌توانند بشنوند که مسموعات حرام دنیا را به سبب ترس از خدا ترک کردند.

هاشمی علیا خاطرنشان کرد: در واقع یکی از حکمت‌های وجود لذات و نقمات دنیوی، درک لذات و عذاب‌های اخروی است؛ اگرچه این دو قابل قیاس با یکدیگر نیستند، اما به طور مثال، درک حرارت و سوزانندگی آتش دنیا راهی برای درک آتش آخرت است. در رابطه با لذات معنوی و عذاب‌های روحی نیز همین طور است. خداوند در روز قیامت، اهل بهشت و جهنّم را به یکدیگر نشان می‌دهد و مواجهه با حقیقت از دست دادن بهشت، از بزرگ‌ترین عذاب‌های روحی اهل جهنّم است.

این استاد اخلاق گفت: هدف از خلقت انسان، بهره‌مندی از فیض و لطف و احسان دائمی خداوند و تحصیل نور و کمال و حیات مطلق است که قابلیت می‌خواهد و حکمت الهی بر این قرار گرفته که قابلیت بندگانش را برایشان احراز کند. بنابراین دنیا هدف نیست، ولی طریق آخرت و راه حصول بهشت است. اگرچه دنیا بسیار مذمّت شده، اما طبق فرمایش امیر مؤمنان (ع) همین دنیا محلّ عبادت، موعظه، عبرت و توانگری است برای کسی که از آن در جهت کسب توشه آخرت بهره گیرد و فریفته جلوه‌های آن نشود.

کد خبر 6048168 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد