Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@12:39:52 GMT

بیش از یک تن موادمخدر در زاهدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۴۶۱۴

بیش از یک تن موادمخدر در زاهدان کشف شد

سرهنگ حمیدرضا اکبری روز یکشنبه در اینباره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق استان می کردند، را شناسایی کردند.

وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵در حال تردد در یکی از محورهای فرعی منتهی به شهر زاهدان شناسایی که به محض ورود به یک منزل در یک روستا ماموران انتظامی با هماهنگی‌های لازم قضایی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی زاهدان گفت: در این عملیات که تیم‌هایی از یگان تکاوری ۱۰۶ و یگان امداد تیم‌های عملیات ویژه زاهدان را همراهی می‌کردند سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری سه سوداگر مرگ در پاکسازی از منطقه و بازرسی از خودروها در مجموع ۸۶۶ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک، ۵۰۰ کیلو و ۱۶ گرم هروئین، ۱۴ کیلو و ۷۲ گرم حشیش، ۲۹ کیلو و ۸۰۰ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش، پنج تیغه خشاب حاوی ۱۲۹ تیر فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری کشف شد.

سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه قاچاق موادمخدر ادامه دارد.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پژو خودرو فرمانده انتظامی قاچاق مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله مأموران در محل حاضر شده و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدوداً ۳۵ ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه کرده که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحدهای گشت‌های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتاً ساعتی بعد خودرو را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: پس از بازرسی اولیه از متهم و خودرو، ۲ قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقباً در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 6077910

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج