Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر عطاپور وزیری، گفت: در هفته دولت ۱۹۰ پروژه با اعتبار ۳۲۴ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد، ۱۶۰ پروژه افتتاح و ۲۳ پروژه کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به مناسبت هفته دولت صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین پروژه های بخش جبالبارز شمالی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه افتتاح این پروژه ها، « ابوذر عطاپور وزیری »، گفت: در هفته دولت ۱۹۰ پروژه با اعتبار ۳۲۴ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند.
فرماندار شهرستان جیرفت، افزود: از این تعداد، ۱۶۰ پروژه افتتاح و ۲۳ پروژه کلنگ زنی می شود.
وی، خاطرنشان کرد: این پروژه ها در حوزه زیرساختی، کشاورزی، صنعت و معدن و عمرانی است 
عطاپور وزیری، بیان داشت: امروز پروژه راه روستایی پنگوئیه به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان  جیرفت، خاطرنشان کرد: در منطقه جبالبارز ۱۵ کیلومتر راه روستایی  آماده بهره برداری است که بیش از ۸۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره مند می شوند. 
وی، عنوان داشت: از دیگر پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید پروژه آب و فاضلاب روستایی، روستای بادام بود.
عطاپور وزیری، اضافه کرد: در این پروژه با حفر یک حلقه چاه و تجهیز برقی کردن آن، ساخت و تجهیر یک باب موتور خانه، ساخت مخزن ۲۰۰ متر مکعبی خرید و اجرای گذاری به طول ۸ هزار و ۷۰۰ متر  اعتباری بالغ یک میلیارد ۲۲۰ میلیون تومان هزینه شده است که با بهره برداری از این پروژه  ۲۸۱ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

فرماندار شهرستان جیرفت، ابراز داشت: در هفته دولت با بهره برداری از  ۲۲ پروژه آب رسانی روستایی یکهزار و ۸۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

 وی، افزود: در پروژه های آب رسانی  بیش از ۵۰ کیلومتر لوله گذاری و حفر ۵ حلقه چاه و ساخت ۵ باب مخزن ذخیره ای به حجم ۹۰۰ متر مکعب، تجهیز و برقی کردن ۵ حلقه چاه نصب ۵ باب اتاقک موتورخانه صورت گرفته است.
عطاپور وزیری، خاطرنشان کرد:  در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت در بخش جبالبارز شمالی، امروز یک مجتمع بوم گردی در این منطقه و پروژه دیجیتال سازی  روستای ساویدان که روستاهای آبگرم و گروه را نیز تحت پوشش قرار می دهد به بهره برداری رسید.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد عید غدیر شبستان یزد مراسم عمامه گذاری روز جهانی مساجد مساجد غدیر شیراز فرماندار جیرفت افتتاح پروژه های هفته دولت به مناسبت هفته دولت افتتاح پروژه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان

وزارت احیا و انکشاف دهات می‌گوید، ۲۷۱ پروژه مختلف انکشافی به ارزش بیش از ۳۴۰ میلیون افغانی در ولایت پروان به بهره برداری سپرده شده است.

این وزارت اعلام کرد این پروژه ها در ولسوالی‌های جبل‌السراج و سیدخیل ولایت ‎پروان به بهره‌برداری سپرده شده است.

به گفته این وزارت، پروژه‌های تکمیل‌شده شامل احداث سرک‌های کانکریتی، جغل‌اندازی سرک‌های قریه‌‌ها، حفر چاه‌های آب آشامیدنی صحی، ساخت کانال‌های آب زراعتی، پل‌ها و دیوارهای محافظتی می‌شوند.

گفتنی است که در ماه های پسین روند ساخت پروژه های کوچک در کشور از سوی حکومت و موسسات روی دست گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار