Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@09:12:51 GMT

تعیین تکلیف طرح‌های موضعی فرحزاد و کن

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۴۸۰۷

تعیین تکلیف طرح‌های موضعی فرحزاد و کن

به گزارش وانانیوز، 

محمد سالاری در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه گزارشی از عملکرد کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ظرف دو سال از فعالیت گذشته این شورا گفت: طی دو سال گذشته کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ۲۰۲ جلسه رسمی داشته و پرونده‌های بسیاری از جمله پرونده باغات در آن مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفته است همچنین از طریق این کمیسیون ۳۲ طرح و ۴۱ لایحه بررسی شده و بیش از ۲۵۰ بازدید میدانی توسط اعضای کمیسیون از پروژه‌های مختلف صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی تخلفات شوراهای معماری مناطق اظهارکرد: ۱۷۲ گود پرخطر توسط کمیسیون شهرسازی و معماری مورد بازدید قرار گرفته و مکاتبات لازم برای مقاوم سازی و ایمن‌سازی آن‌ها انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران تاکید کرد: این کمیسیون ۴۶ نشست و همایش تخصصی برگزار و ۹۰ گزارش از سطح مناطق تهیه و تدوین کرده است. تهیه۵۰ گزارش تحلیلی نیز از دیگر اقدامات این کمیسیون بوده است همچنین ۱۲۶ تذکر ظرف دو سال گذشته توسط اعضای این کمیسیون در صحن شورای شهر تهران خطاب به شهرداری مطرح شده است.

سالاری با تاکید بر تلاش کمیسیون شهرسازی برای تغییر رویکردها در حوزه شهرسازی گفت: این مساله در برنامه توسعه شهری مد نظر قرار گرفته است و کاهش رانت، فساد و عدم شهر فروشی از دستاوردهای این مسیر خواهد بود. با همکاری همه اعضای شورای شهر دو طرح موضعی مهم در تهران تعیین تکلیف شد که یکی از آن‌ها مربوط به مجموعه اراضی «کن» با مساحت ۱۷۰ هکتار و دیگری مربوط به باغات «فرحزاد» به مساحت ۳۰۰ هکتار بوده است. ظرف دو سال گذشته ۱۹ طرح نمای ساختمانی مد نظر قرار گرفته که در جلسات مختلف مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: فرحزاد کن شورای شهر تهران مدیریت شهری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان

موسی‌الرضا کفاش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت ارائه آموزش از طريق فضای مجازی در دوران کرونا گفت: یکی از موضوعات ‌حائز اهمیت‌ در دوران کرونا و روی آوردن الزامی مدارس به روش آموزش ‌غیر‌حضوری و مجازی دانش آموزان استفاده هوشمندانه و آگاهانه از فضای مجازی بود. 

وی تصريح كرد: این اقدام تا حدودی توانست به تحقق عدالت آموزشی، تقويت فرآیند یاددهی - یادگیری و ارتقای سطح تربیت فناورانه دانش‌آموزان كمك كند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ‌افزود: موضوعی که اخیراً در برخی رسانه‌ها مطرح شده‌ و جامعه آموزش و پرورش را به خود حساس کرده، استفاده نامطلوب برخی از افراد از فضاي مجازي و پخش كليپ هایی كه حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان را مورد تعرض قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • سرانه فضای سبز کرج در طرح تفصیلی جدید توسعه می یابد
  • سرانه فضای سبز کلان‌شهر کرج چقدر است؟