Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «رسالت انقلاب، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» در یزد برگزار می‌شود. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری یزد، محمدصادق کوچک‌زاده اظهار داشت: سومین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «رسالت انقلاب، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» با حضور استاد غلامحسین دشتی تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی‌ در یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نشست دوشنبه چهارم شهریورماه ساعت 18 با حضور جمعی از روحانیون، طلاب، اندیشمندان، فعالان فرهنگی، هنرمندان و علاقه‌مندان در نارنجستان حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این جلسه استاد دشتی بر اساس بیانیه «گام دوم» به تبیین رسالت انقلاب اسلامی در عصر جدید می‌پردازد.

رئیس حوزه هنری استان هدف از برگزاری این نشست‌ها را تبیین و تحلیل بیانیه «گام دوم انقلاب»، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی»، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه عنوان کرد.

تهران| حجت‌الاسلام پناهیان: بیانیه گام دوم انقلاب ارتباط تنگاتنگی با حماسه عاشورا داردسمنان| «هیئت‌های مذهبی» و «محرم» فرصتی گران‌سنگ برای تبیین گام دوم انقلابسردار نجات: تبدیل بیانیه گام دوم انقلاب به گفتمان ملی/ مردم تحقق این بیانیه را مطالبه کنند

کوچک‌زاده افزود: در این نشست‌ها با نگاه به آینده از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مباحث کاربردی و روزآمد با محوریت بیانیه «گام دوم انقلاب» تبیین و بررسی می‌شود.

وی با دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم اظهار داشت: این نشست با همکاری حوزه هنری یزد و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان یزد تصریح کرد: سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر»، عصر دوشنبه‌ هر هفته در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41376/P/S6,76/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محو فلج اطفال در افغانستان

عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریس‌الوزرای طالبان در یک نشست ویدیویی با رییس سازمان صحی جهان مدعی شد که این گروه بیماری فلج کودکان (پولیو) را در افغانستان محو کرده است.

ارگ طالبان با نشر بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که در این نشست مسئول منطقه‌ای سازمان صحی جهان و قلندر عباد، وزیر صحت عامه این گروه هم حضور داشتند.

براساس ادعای حنفی، این گروه در بخش‌های مختلف از جمله امنیت، مبارزه با مواد مخدر، جمع‌آوری معتادین و محو فلج اطفال در افغانستان دست‌آوردهایی داشته است.

در بیانیه ارگ آمده است: «در پی واکسیناسیون های متواتر توسط تیم‌های فنی، بیماری فلج کودکان از تمام نقاط افغانستان پاک‌سازی شده است.»

این مقام طالبان خواستار همکاری سازمان صحی جهان در زمینه نصب لابراتوارهای مجهز، ایجاد کلینیک‌های صحی در مناطق دوردست، ارتقای ظرفیت مسلکی متخصصین بخش صحت و ایجاد یک شفاخانه مجهز برای تداوی بیماری سرطان در افغانستان شد.

در همین حال، تدروس آدهانوم گبریسوس، رییس سازمان صحی جهان در این نشست تاکید کرد که این سازمان برای ادامه کار در افغانستان نیازمند همکاری طالبان است.

با این همه، حنان بلخی،‌ مسئول منطقه‌ای سازمان صحی جهان نیز از کمک این سازمان برای تقویت مراکز صحی، به‌ویژه لابراتوارهای تشخیص بیماری پولیو در افغانستان خبر داده است.

سازمان صحی جهان تا کنون هیچ‌گونه بیانیه‌ای در مورد این نشست منتشر نکرده است.

طالبان در حالی ادعای محو پولیو در افغانستان را می‌کنند که سال گذشته میلادی دست‌کم هشت واقعه مثبت فلج کودکان در افغانستان عمدتاً در شرق این کشور به ثبت رسیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست تبیین شعار سال ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد
  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • محو فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • تبیین آخرین دستورالعملهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب