Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@20:31:56 GMT

جزئیات جدید از پهپاد سرنگون شده اسرائیل در بیروت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۴۸۸۸

جزئیات جدید از پهپاد سرنگون شده اسرائیل در بیروت

فارس نوشت: بامداد امروز (یکشنبه) حزب‌الله از سرنگون کردن دو فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت خبر داد.

در همین راستا خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» به نقل از منبعی آگاه اعلام کرد: پهپادی که در منطقه «معوض» در ضاحیه بیروت ساقط شد یک پهپاد شناسایی کوچک اسرائیلی بود که مأموریت‌های نظامی برای کاشت بمب دارد و مجهز برای انجام عملیات ترور شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز یک مقام جنبش حزب‌الله لبنان در تماس با خبرگزاری «رویترز» اعلام کرد که دو پهپاد جاسوسی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت سقوط کردند.

اولین پهپاد بدون آسیب جدی در جنوب پایتخت لبنان افتاد اما پهپاد دوم بعد از برخورد به منطقه مسکونی در ناحیه «ضاحیه جنوبی» بیروت منفجر شد و خساراتی نیز به بار آورد.

این در حالی است که بامداد یکشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در فرودگاه نظامی «المزه» و روستای «عقربا» در جنوب دمشق حمله کردند و پدافند هوایی ارتش سوریه نیز به مقابله با آنها پرداخت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پهپاد جاسوسی اسرائیل جنوب لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در جنوب لبنان مرتکب شده است.

منابع خبری اعلام کردند که حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شهادت و زخمی‌شدن چند شهروند این کشور را در پی داشته است.

بر اساس گزارش‌های رسیده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک «حانین» در استان «النبطیه» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده و ویران کرده‌اند.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در پی این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بانو به شهادت رسیده‌اند و چند نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6086979

دیگر خبرها

  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • روز ۲۰۲ طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان