Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در نشست خبری با مناسبت هفته دولت اظهار کرد: امیدواریم آموزش و پرورش بتواند با همان نگاه شهیدان رجایی و باهنر مبانی تعلیم و تربیت را دنبال کند.

او درباره علت تاخیر چاپ کتاب‌های درسی در سال تحصیلی جدید گفت: محدودیت در تامین ارز کاغذ باعث شد از برنامه ریزی‌های لازم حداقل چهار ماه عقب بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح کرد: هنوز مشکل تامین کاغذ حل نشده است و درصدد هستیم از طریق تولید داخل، کمبود  را تامین کنیم اما بابت تامین کتاب درسی سال ۹۹ نگران هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین ذوعلم افزود: اگر وزیر صمت به قول خود برای تامین کتاب درسی عمل کند بسیار استقبال می کنیم تا از تامین کاغذ برای چند سال آسوده خاطر باشیم.

۴۵ هزار تُن کاغذ برای تهیه کتاب‌های درسی نیاز است

او گفت: برای تهیه کتاب درسی به ۴۵ هزار تُن کاغذ نیاز داریم اما  فقط ۳ هزار تن تامین شده است. سازمان پژوهش حجیم ترین عملیات نشر و توزیع را انجام می دهد چراکه جمعیت دانش آموزی ما بسیار بالاست.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار علمی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است