Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:49:37 GMT

دعوت کماندار تیم ملی جوانان به اردوی بزرگسالان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۰۹۵

دعوت کماندار تیم ملی جوانان به اردوی بزرگسالان

پس از درخشش خوب دانیال حیدرزاده کماندار جوان تیم ملی کامپوند و راهیابی وی به جمع ۸ کماندار برتر مسابقات جهانی اسپانیا، از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی کامپوند بزرگسالان دعوت شد.

به گزارش ایسنا، پس از درخشش خوب دانیال حیدرزاده در مسابقات جهانی اسپانیا و راهیابی وی به جمع هشت کماندار برتر این رقابت‌ها و کسب جایگاه چهارم در مسابقات میکس کامپوند به همراه گیسا بایبوردی، از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کامپوند دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صادق کبودانی، پارمیدا قاسمی، محمد صالح پالیزبان، سیدحسام الدین کوثر، مینا مرادی وند، آرزو طاهریان، نیما محبوبی، کیارش فرزان، نازنین بخت پور، راحله فارسی، صادق اشرفی، میلاد وزیری، عرفان ارژنگی‌پور، شیوا شجاع مهر، امین پیرعلی، محمد ربانی، زهرا نعمتی، علی سینا منشازاده، میلاد بسطامی، حسام گرمه‌ای، سید ویدا حلیمیان، امیر کاظم‌پور، رویا شاهمرادی، فرشته قربانی، سارا یوسف زاده و دانیال حیدرزاده نفرات دعوت شده به اردوی تیمهای ملی ریکرو و کامپوند هستند.

اردوی تیم ملی ریکرو زنان و مردان از امروز یکشنبه سوم شهریور در سایت تیروکمان آزادی آغاز و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت و اردوی تیم ملی کامپوند نیز از ۹ شهریور آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون تیروکمان تیم ملی تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، خانم‌ها احمدی، تلخابی و ابراهیمی به عنوان بازیکن و خانم یوسف زاده به عنوان مربی جهت حضور در مسابقات آسیایی پایوهوت به اردوی تیم منتخب کشور دعوت شدند.

خانم‌ها کوثر احمدی، معصومه تلخابی و مارینا ابراهیمی با قهرمانی در مسابقات کشوری جواز حضور در اردو تیم ملی را اخذ کرده بودند.

مسابقات آسیایی پایوهوت تابستان به میزبانی کشور عراق برگزار می‌گردد.

اردوی شناسایی افراد اصلی تیم منتخب پایوهوت ۲۳ تا ۲۶ فروردین در استان گیلان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • تبعات یک خوشحالی؛ دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند