Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، علی ربیعی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایثار و شهادت و رونمایی از کتاب «شکوه خاطرات» در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه باید روش و منش شهدا را تکرار و با خود مرور کنیم، افزود: این دولت شایسته ایستاده است در فضایی که به آن نقدهای زیادی می شود. دولتی که در میانه میدان جنگ ایستاده و شرایطی را تحمل می کند که همه تلخی ها را به جان می خرد تا کام جامعه شیرین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن یادآوری یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: این شهیدان را در آتش تروریست ها سوختند تا انقلاب و دولت از این آتش رهایی یابند.
ربیعی با بیان اینکه شهید رجایی با افتخار می گفت من کاسه بشقاب فروش بودم اما روزنامه جمهوری بی رحمانه نوشت که چرا باید یک کاسه بشقاب فروش، رئیس جمهوری یا نخست وزیر شود اما باید گفت که ما هنوز به این روش افتخار می کنیم.
وی ادامه داد: همچنین وقتی به عکس شهید باهنر نگاه می کنم، در چشمانش ژرفای محبت را می بینم. چیزی که از شهیدان رجایی و باهنر به یاد می آوریم، این است که فعالیت های آنها به نفع همه بوده و به ضرر هیچ‌کس نبوده است و باید همه ما از با هم بودن این دو نفر یاد بگیریم.
سخنگوی دولت گفت: ما نیازمند ثبت خاطرات هستیم تا به بچه هایی که امروز در این شرایط و در دهه‌های ٧٠،٨٠ و ٩٠ بزرگ می شوند، بگوییم که بر ما چه گذشت. اگر ما نگوییم دیگران برای ما خاطره نویسی می کنند.
وی اضافه کرد: چقدر افسوس می خوریم که ۴٠ سال شکوه ما را جعل تاریخ کردند چون انقلاب پروژه نیست و برخاسته می شود، دشمنان چقدر تلاش کردند که انقلاب را پروژه کنند. باید همه این خاطرات به روایت کشیده شود تا انقلاب را به پروژه ای برای دیگران تبدیل نکنند.
ربیعی ادامه داد: نمی گوییم همه چیز را خوب اداره کردیم اما دشمنان امروز می خواهند با فشار اقتصادی روان جامعه را به هم بزنند.
در این مراسم از کتاب  شکوه خاطرات نوشته دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری که مجموعه ای از سخنرانی ها و خاطرات آنها از سال ٩٢ تاکنون است، رونمایی شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر علی ربیعی امام جمعه خوزستان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت

حامد منصوری: با ورود موج جدید بارندگی در خوزستان و شهر اهواز با یک بارش ۳۸ میلی تمام خیابانها و محله های اهواز زیر اب رفت و مشکل تردد مردم در این شهر مختل شد

در دیگر شهرها شاهد بارش های خیلی سنگین تری بودیم اما هیچ کدام از این شهرها همانند اهواز به مشکل نخوردند

راستی این همه بودجه و اعتبارات فاضلاب و حتی بودجه های ارزی که به فاضلاب اخنصاص داده شد دقیقا کجاها خرج شد؟

این مشکل هیچ وقت حل نشده و با کوچکترین بارندگی وضعیت شهر اهواز به بدترین شکل ممکن خواهد شد

دو سه سال است که هر جای اهواز رو نگاه کنید در حال کندن خیابانها و ایجاد فاضلاب هستند اما چرا این مشکل هنوز حل نشده است؟

ایا کسی هست که نظارت کند و متولیان امر را بازخواست کند؟

دادستان بعنوان مدعی العموم وحتی ریاست قوه قضاییه چرا به این ترک فعل ها و کم کاری ورود جدی نمیکنند و مسئولان را برای این همه ناکارامدی بازخواست نمیکنند؟

چرا برای فاضلاب از لولهای خیلی بزرگتر از لوله های کنونی استفاده نمیشود؟

ایا مسئولان ارشد استانی و نمایندگان مجلس پیگیر این مشکلات هستند؟ اگر هستند چرا با یک بارندگی در حد متوسط وضع شهر باید اینگونه شود که حتی با ماشین هم قابل تردد نیست

عدم اجرای درست و به موقع پروژه فاضلاب اهواز که چندین سال است در حال انجام است پایان ندارد؟

چه کسی پاسخگوی این کم کاری و عدم توجه به مشکلات فاضلاب اهواز است؟

کسی نیست که بیاید و پیگیری کند که دلیل این کم کاری و بی توجهی ها به مشکلات فاضلاب اهواز تقصیر کدام ارگان یا مسئول است؟

چیزی که واضح است و همه ی مردم می گویند عدم استفاده از لولهای مناسب و بزرگ برای خروج اب های سطحی و عدم برخورد با خاطیان و مدیران متولی این پروژها عمده ترین مشکل فاضلاب اهواز میباشد

مردم بارها و بارها خواستار ورود ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور به عدم اتمام پروژه فاضلاب اهواز و حیف ومیل اعتبارات این پروژه ملی هستند که چندین سال است اعتبارات زیادی به این پروژه تزریق شده اما همانگونه که در بارش های اخیر دیدیم هیچ تاثیری در تخلیه اب های سطحی نداشته است و همیشه مردم گرفتار اب گرفتگی خیابانها و منازل خود هستند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887845

دیگر خبرها

  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت
  • بشنوید | تبلیغات منفی سنگین علیه امام حسن(ع) در طول تاریخ از کجا نشأت می گیرد؟
  • آبگرفتگی‌ اهواز/ دریافت امکانات کمکی از اصفهان
  • توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان
  • آبگرفتگی‌های اهواز امروز رفع می‌شوند/ دریافت امکانات کمکی از اصفهان
  • بسیج امکانات و تجهیزات برای دفع آب‌های سطحی اهواز
  • فراجا در تراز انقلاب اسلامی، پاسخگو و مردمی