Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:13:22 GMT

امشب، اینجا در تماشاخانه ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۳۰۹

امشب، اینجا در تماشاخانه ایرانشهر

«امشب، اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی به زودی در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود . ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، مژگان خالقی که تابستان نمایش «دروغ» آریان رضایی  را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده بود، قرار است برای نخستین بار در این تماشاخانه اثری را کارگردانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به نمایش «دروغ»| دروغ‌ می‌گوییم، پس در امانیمنگاهی به نمایش "بیوه سیاه، بیوه سفید"| زن، همه غم‌های افغانستان

«امشب، اینجا» اثری اجتماعی پیرامون روابط آدم‌هاست که به نویسندگی و کارگردانی مژگان خالقی و با دراماتورژی محمد چرمشیر اواخر شهریورماه امسال در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

خانم خالقی ابتدای امسال نیز با نمایش «نمایش بیوه سیاه، بیوه سفید» در تماشاخانه نوفل‌لوشاتو، در مقام نویسنده و بازیگر روی صحنه رفته بود.

مژگان خالقی سال گذشته نیز نمایش «تو مشغول مردنت بودی» را در سالن قشقایی مجموعه ی تئاترشهر به روی صحنه برد و نمایش‌های چون «بازی استریندبرگ»، «واگویه‌های گاه‌و‌بی‌گاه مردی که به خاطر نمی‌آورم»، «فریب‌خورده» و «کلاغ» از دیگر آثاری است که او در مقام کارگردان به روی صحنه برده است.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تماشاخانه ایرانشهر تئاتر تماشاخانه ایرانشهر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان


کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


او گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • «کارخانه هیولاها» در تماشاخانه ایران‌مال!