Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:33:03 GMT

۲ طرح گردشگری در کاشان بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۳۴۰

۲ طرح گردشگری در کاشان بهره‌برداری شد

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان روز یکشنبه در این آیین گفت: برای بازسازی و تجهیز این ۲ اقامتگاه سنتی بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هزینه شده است.

مهران سرمدیان افزود: این ۲ طرح که زمینه اشتغال مستقیم ۳۲ نفر را در کنار ۶۴ فرصت شغلی غیرمستقیم فراهم می‌کند، در مجموع ۵۳ تخت به ظرفیت اقامتگاه‌های سنتی شهرستان کاشان اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۳۲ اقامتگاه سنتی در کاشان بیان کرد: ظرفیت اسکان اقامتگاه‌های سنتی در شهرستان با راه‌اندازی طرح‌های جدید به ۲ هزار و ۱۷۰ تخت رسیده و تا شهریورماه با تمهید ۲۵۰ تخت دیگر، به ۴۰ باب خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نیز در ادامه از افتتاح ۴۴ طرح گردشگری با ارزش بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال در جریان هفته دولت امسال خبر داد.

فریدون اللهیاری تاکید کرد: این طرح‌ها 265 فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده و یک هزار و 57 تخت به ظرفیت اماکن اقامتی استان اصفهان می‌افزاید.

وی در ادامه مجموع طرح‌های قابل بهره‌برداری در حوزه میراث فرهنگی کاشان به مناسبت هفته دولت را ۱۰ مورد برشمرد و اظهار داشت: رشد و رونق سرمایه‌گذاری در کاشان قابل توجه بوده چنان‌که بیش از ۶۳۰ تخت به ظرفیت اماکن اقامتیاین شهرستان در یک سال گذشته اضافه شده است.

شهرستان کاشان با برخورداری از یک هزار و ۷۰۰ اثر دارای ارزش تاریخی، طبیعی و معنوی شامل ۳۲۵ اثر ثبت ملی و یک اثر ثبت جهانی، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری افتتاح طرح هفته دولت کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری با بیان اینکه به علت نقص فنی و خرابی الکتروپمپ چاه شماره ۵ در دشت تقی آباد، نسبت به نصب الکتروپمپ جایگزین در این چاه اقدام شد، اظهار داشت: امور آب و فاضلاب میاندوآب به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مشترکین به خصوص در این ایام نوروز و تعطیلات با تلاش بی‌وقفه پرسنل اتفاقات و بهره‌برداری، الکترو پمپ و کابل چاه شماره ۵ دشت تقی آباد تعویض و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:با انجام  این اقدامات و آماده سازی چاه شماره ۵ جهت رفع کمبود آب و افت فشار ناشی از حوادث غیر مترقبه، در مواقع ضروری مشکل کمبود آب شرب وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی خراسان رضوی در ایام نوروز
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • بازدید ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان
  • برپایی سیاه چادر در ورودی دزفول برای استقبال از مهمانان نوروزی
  • فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز
  • اقامت بیش از پنج هزار مسافر در اقامتگاههای کاشان
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • شب فرهنگی بافق، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲