Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:تحرکات نیرو‌های نظامی فرامنطقه‌ای با  سامانه‌های کنترلی ما لحظه به لحظه و مستمر رصد می شود.

او در مراسم قدردانی از فرماندهان و رزمندگان عملیات توقیف نفتکش متخلف انگلیسی در بندرعباس افزود: فرزندان دریا دل ایران در نیروی دریایی ارتش و سپاه با انگیزه قوی و عزم راسخ و اهداف مشترک در دریا برای تحقق برنامه‌های رزمی و دفاعی آمادگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمادگی و توانمندی نیروی دریایی بی تردید ثمره عینی خون شهدا، مجاهدت وتکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی داخلی است

  دریادار علیرضا تنگسیری افزود:نیروی دریایی به توانمندی لازم برای تعقیب، تادیب و تنبیه دشمن دست پیدا کرده است.

او  گفت: به خاطر ماهیت پلید دشمن ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌ها در دستور کار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: راه شهدا در خلیج فارس و دریای عمان ادامه دارد.

دریادار تنگسیری افزود: امروز هماهنگی و وحدت نیروی دریایی ارتش و سپاه در پرتو هدایت‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا ستودنی است.
در این مراسم از فرماندهان، رزمندگان بخش‌های مختلف عملیاتی، اطلاعاتی، جنگال، فرماندهی کنترل، هوادریا و موشکی که در ماموریت تسخیر نفتکش انگلیسی نقش آفرینی کردند، قدردانی شد.

در این گردهمایی فرماندهان و رزمندگان توقیف کننده نفتکش متخلف انگلیسی آمادگی خود را برای مقابله اقتدار آمیز با تهدیدات و تخلفات و اقدامات ستیزه جویان اعلام کردند.

انتهای پیام/ر

 

مقابله اقتدار آمیز با تهدیدات ستیزه جویان در منطقه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم