Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:54:07 GMT

 ۹۶ تیم هلال احمر به ۲۰۹ آسیب دیده امدادرسانی کردند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۴۳۰

 ۹۶ تیم هلال احمر به ۲۰۹ آسیب دیده امدادرسانی کردند

معاون ‌جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۸۶ مورد ‌حادثه گزارش شد که ۲۰۹ نفر در این حوادث آسیب دیدند.

محمد محمدی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان ‌اصفهان درحوادث جاده‌ای هفته گذشته ‌اظهار کرد: از تاریخ ۲۷ مرداد ماه تا یکشنبه سوم شهریور ماه تعداد ۸۶ مورد حادثه در استان اصفهان وجود داشته که از این تعداد ۳۷ مورد حوادث جاده ای، یک مورد حوادث کوهستانی، ۲۲ مورد خدمات حضوری، ۲۴ مورد حوادث شهری، دو مورد حوادث کارگاهی و صنعتی و یک مورد حوادث هوایی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعدادکل آسیب دیدگان در هفته گذشته ۲۰۹ نفر بودند، افزود: مصدومان درحوادث جاده‌ای ۱۳۴ نفر، پنج نفر در حوادث کوهستانی، ۴۴ نفر در خدمات حضوری، دو نفر مصدوم در حوادث هوایی، ۲۵ نفر در حوادث شهری و دو نفر آسیب در بخش صنعتی و کارگاهی بوده است.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان ‌تصریح کرد: مجموع کل نجات یافتگان ‌حوادث هفته گذشته ۸۵ نفر بودند که تعداد ۷۵ نفر آنها با آمبولانس ‌به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ‌برای تکمیل درمان منتقل شدند، تعداد ۱۰ نفر هم نفر به صورت سرپایی ‌در محل حادثه تحت درمان ‌قرار گرفتند.

محمدی اضافه کرد: ‌در ‌حوادث جاده ای ۴۴ نفر مصدوم شدند که ‌از این تعداد ۳۸ نفر به مراکز درمانی منتقل و شش نفر هم تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: ‌در بخش حوادث شهری ۲۳ نفر مجروح داشتیم که از این تعداد ۱۹ نفر  با آمبولانس ‌به بیمارستان منتقل شدند و چهار نفر هم تحت درمان سرپایی ‌قرار گرفتند، دو نفر هم مجروحان ‌حوادث هوایی ‌و دو نفر مصدوم حوادث صنعتی و کارگاهی بودند که با آمبولانس ‌به مراکز درمانی منتقل شدند.

اسکان اضطراری، اطفاء حریق و رهاسازی مصدوم

محمدی با بیان اینکه در ‌حوادث جاده‌ای هفته گذشته اسکان اضطرای ‌برای تعداد ۲۷  ‌نفر انجام شد، گفت: این تعداد اسکان اضطراری به دلیل نقص فنی خودرو، خواب آلودگی رانندگان و بروز حوادث جاده‌ای بوده است.

معاون ‌جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهارکرد: ۹۶ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای در ‌هفته گذشته ‌پاسخگو بودند، ‌تعداد ۹۹ تیم و تعداد ۲۷۰ نفر نیروهای عملیاتی اعزام شده و ۸۴ دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی ‌به آسیب دیدگان ‌در حوادث جاده‌ای هفته گذشته حضور فعال ‌داشتند.

محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروهای امداد و نجات ‌جمعیت هلال احمر در امدادرسانی دو مورد اطفاءحریق و سه مورد عملیات رهاسازی مصدوم در هفته گذشته پاسخگو بودند.

کد خبر 387108

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان امداد ونجات مصدومان حوادث جاده ای اسکان اضطراری اطفاء حريق آمبولانس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا

محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور بیش از ۲۰ تیم تخصصی امدادی در عملیات سیل و آب گرفتگی در سطح استان هستند.

وی گفت: با دریافت گزارش سیل و آبگرفتگی در استان و شهرستان‌ها که منجر به سیل و آبگرفتگی منازل و معابر در سطح شهر شده، تیم های عملیاتی پس از هماهنگی‌های انجام شده به این مناطق اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه تاکنون ۱۴ تیم عملیاتی و بیش از ۴۰ نیروی امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در سطح شهرستان یزد در حال امدادرسانی هستند بیان کرد: این تیم ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران و شهرداری هستند.

عشقی بیان کرد: در دو حادثه سیل دیروز در شهرستانهای بهاباد و اردکان، تیم های امدادی هلال احمر شهرستان بهاباد در تخلیه آب از دو منزل و یک محل نگهداری دام و طیور با همکاری گروه های جهادی ارائه خدمات کردند و در دو حادثه سیل در شهرستان اردکان در محور اردکان به خرانق گیر افتادگی ۴ خودرو با ۱۱ سرنشین در مسیر سیل که به مکان امن منتقل شدند و همچنین محور غزال امدادرسانی به یک خودرو کامیون گرفتار در سیل و نجات یک نفر و انتقال به مکان امن توسط نیروهای امدادی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همچنین شب گذشته با اعلام به مرکز eoc استان مبنی بر آبگرفتگی در معابر سطح شهرستان مهریز با هماهنگی انجام شده دو تیم ۳ نفره به همراه تجهیزات و موتور پمپ مشغول امدادرسانی شدند.

وی با بیان اینکه با شدت بارش ها در سطح استان و همچنین شهر یزد کلیه تیم های امدادی آماده باش هستند، افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

عشقی تاکید کرد: این سامانه بارشی همچنان در استان ادامه دارد و هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

کد خبر 6087735

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر