Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در نشست صمیمی با سمن های جوانان استان زنجان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت:  ما برای همه اقشار جامعه نشست های سه ماهه برنامه ریزی کرده ایم که برای جوانان و سمن ها و تشکل های مردمی پر رنگ تر خواهد بود. ولی از آنجا که احتمالا همه نتوانند حضور پیدا کنند لذا با دبیران و نمایندگان آنها این نشست ها را برگزار خواهیم کرد تا از این رهگذر زمینه ای بسازیم برای برون رفت از مشکلات جوانان .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی استانداری ضمن اشاره به نحوی برخورد دولت با مسایل جوانان و ایجاد فرصت های مناسب برای آنان افزود: دولت در رویکرد خود با جوانان یک نگرش ویژه دارد، باور جوانان و جوان باوری .

مرادی نافچی با اشاره به اهمیت دادن به حضور زنان در دولت افزود: توجه به بانوان و جوانان در انتصابات دولتی از سطح مدیران کل ، معاونان ، بخشداران، همواره مورد تاکید و توجه بوده و هست.

وی  تاکید نمود که : دولت می بایست با مشارکت دادن سمن های جوانان در برنامه ها به چابک سازی جوانان اهمیت دهند. ارائه طرح و برنامه در راستای اساسنامه نکته مهمی است که باید مورد توجه سمن های جوانان قرار گیرد.

وی اشاره نمود که سمن ها باید برنامه محور باشند . باید یادشان باشد که سمن ها عیر دولتی ، غیر انتفاعی و عیر سیاسی هستند. باید مواظب باشند که وارد بازی های سیاسی نشوند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره به چگونگی حرکت صحیح سمن ها گفت: جوانان عزیز باید به یاد داشته باشند که آنچه مایه پیشرفت آنها در طرح هایشان است اعتماد مردم به آنهاست . در این چهارچوب برای تحقق یک امر باید اعتماد مردم را همراه داشته باشند چرا که ای شخصیت حقیقی به شخصیت حقوقی تبدیل شده اند.

در میانه این نشست جوانان به طرح پاره ای از مسایل و مشکلات خود پرداختند که معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان پرداختن به آنها را در یک فرصت دیگر پس از هفته دولت موکول نمود. 

 

خبرنگار: داود خیری

عکاس: مصطفی شاکری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی غیر انتفاعی استانداری زنجان غیر سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دهها هزار دانشجو در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین بر ضد کاهش بودجه دانشگاه ها تظاهرات کردند.

علاوه بر بوئنوس آیرس, در شهرهای بزرگ دیگر آرژانتین نیز، دانشجویان، فارغ التحصیلان و استادان ۵۷ دانشگاه در تظاهرات ضد دولتی شرکت داشتند.

دولت آرژانتین بودجه دانشگاه ها را با هدف کنترل هزینه های دولت کاهش داده است.

از زمان به قدرت رسیدن خاویر میلی رئیس جمهور آرژانتین در پائیز سال گذشته، بسیاری از طرح های ساختمانی و زیر بنایی عمومی نیز متوقف شده است.

میلی همچنین یارانه های دولتی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. بر اثر اجرای این سیاست ها ارزش پول ملی آرژانتین در مدت ۵ ماه ۵۰ درصد کاهش یافته است. این کشور در ماههای گذشته بارها شاهد تظاهرات قشرهای مختلف مردم علیه سیاست های خاویر میلی بوده است.

کد خبر 6087939

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟