Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:54:39 GMT

صدر از همین حالا زرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۴۷۳

صدر از همین حالا زرد

دویست و هفتاد و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "صدر از همین حالا زرد" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره دارد به پیروزی سه بر صفر سپاهان برابر پدیده و صدرنشینی این تیم در پایان هفته نخست لیگ برتر. دیداری که بسیاری از هواداران سپاهان را به اتفاقات خوب برای تیم شان در لیگ امسال امیدوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سرود قهرمانی در باغ تجربه"دیگر  عنوان این رسانه است که اشاره  دارد به سی و هشتمین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان " با محوریت پخش دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر .کریم قنبری و علی لسان فولادی پیشکسوتان باشگاه سپاهان، سپهر محمدی گلر تیم ملی فوتسال- محمد مصطفایی معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو اصفهان از جمله مهمانان این برنامه بودند. پیش از آغاز این دیدار قنبری و لسان فولادی در مورد وضعیت سپاهان در رقابت های امسال صحبت کردند.
این ویژه برنامه ها به همت شهرداری های منطقه چهار و هشت اصفهان برگزار شد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 387118

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اصفهان تیم فوتبال سپاهان فوتبال به وقت اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن باشگاه سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این در شأن فوتبال خوزستان نیست

به گزارش همشهری‌آنلاین، استان خوزستان در لیگ بیست‌وسوم، ۳‌سهمیه داشت اما حالا که به هفته‌های پایانی فصل رسیده‌ایم حال همه آنها بد است. در حقیقت فقط نساجی مازندران است که فعلا همنشین آنها شده اگر نه فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان کنار هم می‌توانستند رده‌های پایین جدول را قرق کنند.

بدون تردید این وضعیت در شأن خوزستان، مهد فوتبال ایران نیست و نمی‌شود باور کرد جایی که در هر کوچه پس‌کوچه‌اش می‌شود یک استعداد پیدا کرد، امروز چنین وضعی داشته باشد. قطعا غیراز مشکلات مالی، بخش مهمی از مشکل به سوءمدیریت شدید حاکم بر این تیم‌ها هم برمی‌گردد. مثلا کافی است به یاد بیاوریم عبدالله ویسی بعد از ناکامی نیم‌فصل اول در صنعت‌نفت، حالا سرمربی فولاد شده است. خب اگر خوب بود که آنجا جواب می‌داد دیگر. نه؟

کد خبر 846244 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز وزارت صنعت، تجارت و معدن

دیگر خبرها

  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست