Web Analytics Made Easy - Statcounter

در زمان نگارش این مطلب، بسیار بعید است نیمار به بارسلونا برگردد.

طرفداری - بارسلونا کم کم نسبت به بازگشت نیمار بدبین می‌شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، در میان مدیران عالی رتبه بارسلونا این بدبینی رو به گسترش است که خبری از بازگشت نیمار نخواهد بود. البته که طبعا مادامی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا 2 سپتامبر باز است، هر احتمالی وجود دارد ولی افراد دخیل در مذاکرات با لئوناردو چندان به سرانجام این تماس‌ها خوش بین نیستند چون اعتقاد دارند پاری سن ژرمن به دلیل تنفری که از بارسا دارد، با این باشگاه راه نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تن از کلیدی ترین افراد حاضر در مذاکرات رسما این را تایید کرده‌اند که پاری سن ژرمن نمی‌خواهد ستاره اش را به بارسا بفروشد. از همین رو هیچ یک از پیشنهادهای بارسا مورد قبول واقع نخواهد شد مگر اینکه ارقام دیوانه واری پیشنهاد شود.

به جز تنفر پاری سن ژرمن از بارسا، دو دلیل دیگر وجود دارد که علیه بازگشت نیمار است. اول اینکه بارسا پس از خرید گریزمان دیگر پول نقدی در حساب ندارد. کاتالان‌ها که نتوانستند با اتلتیکو مادرید برای پرداخت قسطی بند آزادسازی ستاره فرانسوی به توافق برسند، مجبور شدند 35 میلیون یورو وام بانکی بگیرند. حالا پولی در کار نیست و از طرف دیگر پاری سن ژرمن پیشنهاد گنجاندن بازیکن در معامله نیمار را هم نپذیرفته است.

نهایتا دلیل سوم، موضع منفعلانه نیمار در قبال بازگشت به بارسلونا است. بارسا از چند هفته پیش به نیمار اعلام کرد برای میسر شدن مسیر خروجش از پاری سن ژرمن و کوتاه شدن دست رئال مادرید - به عنوان یک فاکتور مثبت و برگ برنده در مذاکرات با پاری سن ژرمن - نیاز است او رسما در رسانه‌ها اعلام کند فقط می‌خواهد به بارسا برگردد. با این حال نیمار که ظاهرا گزینه بازی در برنابئو را هم ممکن می‌داند، چنین کاری نکرد و طبعا پاریسی‌ها از این بابت تحت فشار نیستند.

حالا باید منتظر ماند و دید در 8 روز باقی مانده از نقل و انتقالات اتفاق خاصی رخ می‌دهد یا خیر. شاید عثمان دمبله کلید حل ماجرا باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه مهلک برادرخوانده آدیداس به نایکی

به گزارش "ورزش سه"، تفاوت بین پیشنهاد ارائه شده توسط شرکت آلمانی پوما برای تبدیل شدن به اسپانسر رسمی باشگاه بارسلونا و آنچه که نایکی در حال حاضر ارائه می‌دهد، بسیار زیاد است.

از امروز، به گفته منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، مبلغی که شرکت آمریکایی می‌پردازد، از 52 میلیون به 42 میلیون کاهش می‌یابد، چون در سال‌های اخیر بارسا از کسب یک سری عناوین مهم که روی این قرارداد اثر می‌گذاشت، ناکام مانده است. به این 42 میلیون باید 24 میلیون حق امتیاز دیگر اضافه شود. به گفته منابع نزدیک به باشگاه، در مجموع، بارسا در ازای اینکه نایکی اسپانسر آن‌ها باشد، اکنون 66 میلیون درآمد دارد.

برای 10 فصل

در ضمن، پیشنهاد پوما طبق گفته همین منبع، 100 میلیون پاداش امضا به اضافه 100 میلیون دیگر پرداخت سالانه است که در صورت فروش بیشتر از تعداد مشخص تیشرت ها، حتی می‌تواند به 120 میلیون افزایش یابد. پیشنهاد این کمپانی 10 ساله خواهد بود.

دادگاه

در حال حاضر، رابطه بارسا با نایکی به قدری تیره است که عملاً به دادگاه رفته است. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در پادکست بارسا وان فاش کرده بود:"ما به نایکی گفتیم که بر اساس نقض‌هایی که برای ما آشکار بود، قرارداد را فسخ می‌کنیم. 45 روز فرصت داشتند تا غرامت را جبران کنند، این کار را نکردند و ما به آن‌ها اعلام کردیم که قرارداد فسخ شده است که با اقدامات احتیاطی که ما پاسخ داده‌ایم، پاسخ دادند و اکنون شاهد راه حل این اقدامات هستیم."

باشگاه منتظر تصمیم دادگاه

بسته به آنچه در سطح قضایی حکم می‌شود، این قرارداد که اکنون تا سال 2026 فعال شده و امکان تمدید آن تا سال 2028 وجود دارد، می‌تواند در سال 2025 فسخ شود.

اطلاع قبلی به نایکی

طبق ادعا در بارسا، نایکی با اطمینان از اینکه تولید پیراهن‌های فصل بعدی، 25-2024، قبلاً تولید شده، باشگاه را تحت فشار قرار داده است. با این حال، بارسلونا تضمین کرده که از ژوئن گذشته اخطارهای رسمی وجود داشته که در آن به این شرکت تاکید کردند، لازم نیست لباس‌ تولید کنند. آن‌ها اینطور هشدار داده بودند که قرار نیست با این شرکت ادامه همکاری دهند.

ضربه آلمانی!

موضوع اسپانسرینگ پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان توسط نایکی یکی از جنجالی‌ترین اخبار فوتبال جهان در ابتدای سال جدید شمسی بود و این کمپانی بزرگ آمریکایی از سوی پوما، دیگر شرکت معروف تولید کننده لوازم ورزشی، ضربه سختی را دریافت خواهد کرد.

بارسلونا سالیان طولانی است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکای تجاری نایکی شناخته می‌شود و از دست دادن این همکاری با توجه به تنش‌های بین طرفین ضربه‌ای به این کمپانی آمریکایی خواهد بود. جالب اینکه پوما در لیگ برتر انگلیس حامی باشگاه منچسترسیتی است و در اسپانیا، پیراهن رئال را آدیداس تامین می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک برادرخوانده آدیداس به نایکی
  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ