Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@13:20:07 GMT

ایجاد کمیته حقوق شهروندی در شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۵۲۶

ایجاد کمیته حقوق شهروندی در شورای شهر تهران

رویداد۲۴ ابراهیم امینی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران، در تشریح عملکرد دو ساله کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با بیان این که سعی کردیم در این مدت در کمیسیون حقوقی و نظارت در پیگیری پرونده‌ها و تخلفات، شأن و حرمت انسان‌ها را حفظ کنیم، گفت: بررسی تخلفات را به صورت محرمانه و به دور از حاشیه‌ها انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که یکی از اتفاقات مهمی که در کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر رخ داد رونمایی از سامانه طرح‌ها و لوایح بود گفت: از ابتدای شورای شهر تهران مردم می‌توانند به طرح‌ها و لوایح دسترسی پیدا کنند و نه تنها می‌توانند از جزییات این طرح‌ها استفاده کنند بلکه می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در قالب طرح مطرح کند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار کمیته حقوق شهروندی در شورای شهر ایجاد شد گفت: سعی کردیم با نهاد‌های مختلف قضایی اعم از تعزیرات، دیوان عدالت و ... در رابطه با پرونده‌های مطرح شده ارتباط برقرار کنیم تا احکام ناعادلانه نباشد.

 

 

 

منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، شورای شهر تهران ، ابراهیم امینی ، کمیته حقوق شهروندی ، شورای شهر سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شورای شهر تهران ابراهیم امینی کمیته حقوق شهروندی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مجید الهی راد به خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاوه بر پخت غذا در آشپزخانه‌های مهدوی تا کنون ۷۰ هزار افطاری ساده و ۳ هزار بسته غذایی هم در قالب رزمایش‌های مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: برای این خدمات ارائه شده در مجموع بیش از یازده میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
به گفته الهی راد خیران می‌توانند در اطعام مهدوی با شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۶۱۰ و کد آسان پرداخت *۸۸۷۷*۰۵۸# مشارکت کنند.
۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی زندان بجنورد گفت: هدف از ایجاد این آشپزخانه‌ها تامین غذای گرم برای نیازمندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جعفر صباغیان در بازدید از کارگاه اشتغال و اقدامات فرهنگی مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان هم گفت: ۱۷ برنامه درراستای توانمندسازی مددجویان در نهاد کمیته امداد و ۱۲۰ خدمت در زمینه‌های مختلف حمایتی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و ... برای ولی نعمتان انقلاب انجام می‌گیرد.
صباغیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد باعث حفظ عزت و کرامت انسانی آنان می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه آموزش‌های مختلف به کارآفرینان تا رسیدن به خودکفایی از جمله اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

دیگر خبرها

  • مدعیان حقوق بشر به برقراری آتش‌بس در غزه کمک کنند
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال