Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود جمیلی، گفت: هم زمان با هفته دولت بیش از ۲۰ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شده و به بهره برداری می رسد.

« مسعود جمیلی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با آغاز هفته دولت ۲۰ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان در هفت شهرستان جنوبی کرمان وارد فاز اجرایی شده و به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان،  با بیان این مطلب که یکی از مهمترین اولویت های این اداره کل ایجاد ایمنی تردد در محورهای ارتباطی و نگهداری محورها است، بیان داشت: این پروژه ها شامل آغاز ۶۵ کیلومتر تعریض و بهسازی محورهای ارتباطی در ۶ محور ارتباطی و بهره برداری و زیر بار ترافیک قرار گرفتن ۲۷ کیلومتر تعریض و بهسازی ۲ جاده در محورکهنوج – قلعه گنج و کهنوج- جیرفت  که از جمله پروژه های حوزه نگهداری راه هایافت جنوب کرمان است.
وی، افزود: در این هفته کار آغاز طرح روکش آسفالت و بهره برداری از ۴۱ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای جیرفت – بلوک ، محور چاهریگان کهنوج، مبادی ورودی عنبرآباد از سمت خضرآباد و مختار آباد و محور ارتباطی کهنوج – قلعه گنج انجام می شود.
جمیلی، ابراز داشت: احداث ۲دستگاه پل بزرگ در محور جیرفت – بلوک با ۱۰۰ متر طول پل و محور درمحور منوجان – تیاب به طول ۶۰ متر طول پل که در مجموع با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال ظرف چند روز آینده آغاز می شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، با اشاره به این که در حوزه تعریض و بهسازی راه های اصلی اقدامات اساسی در دست اجراست، افزود: امیدواریم با تعریض و بهسازی محورهای ارتباطی شاهد بهبود عبور و مرور در محورها باشیم .
وی، همکاری مردم به ویژه رانندگان به عنوان استفاده کنندگان اصلی از محورهای ارتباطی را در کاهش تصادفات ضروری دانست و گفت : اعتبارات بسیار زیادی سالیانه در حوزه ایمنی راه های جنوب استان هزینه می شود که می طلبد رانندگان هم با در نظر گرفتن رانندگی ایمن مجموعه راهداری و حمل و نقل را در کاهش دادن تصادفات همراهی کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد عید غدیر اردبیل مراسم عمامه گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز شبستان یزد اقتصاد افتتاح پروژه های هفته دولت جنوب کرمان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی در جلسه هماهنگی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هماهنگی ادارات مرتبط و با اقدامات انجام یافته از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر تا آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اقدامات لازم را طی دو هفته آینده انجام می‌دهند تا مانعی برای شروع عملیات اجرایی پروژه وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذار طرح نیز آماده آغاز عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و احداث پروژه‌های پیشران در این منطقه می‌تواند به رونق گردشگری و اقتصادی استان منجر شود که مجموعه مدیریتی استان نیز از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری انجام می‌شود و در همین راستا موافقت اصولی پروژه هتل پنج ستاره ملل صادر شده و سایر اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: این پروژه در منطقه روستای وله‌زیر شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و سرمایه‌گذار پروژه علاوه بر هتل پنج ستاره در قالب طرح توسعه، مجموعه‌های گردشگری سلامت و سایر طرح‌های گردشگری را نیز در دستور کار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است