Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@16:28:09 GMT

قبض کاغذی تلفن ثابت از مهر ماه حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۶۶۸

صراط:

قبوض کاغذی کارکرد تلفن ثابت در مخابرات استان تهران از مهر امسال (سیکل سوم) حذف می‌شود.

به گزارش ایسنا، مخابرات منطقه تهران اعلام کرد که در راستای تحقق فرایند دولت الکترونیک، حفظ محیط زیست، صرفه جویی و ساده‌سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان، قبوض کارکرد تلفن ثابت سیکل سوم مشتریان مخابرات استان تهران از مهر ماه سال جاری چاپ و توزیع نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مشتریان مخابرات منطقه تهران از این پس برای اطلاع از مبلغ صورتحساب پایان دوره و به روز تلفن خود می‌توانند با شماره ( ۲۰۰۰ ) تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند.

همچنین مشتریان به منظور آگاهی از کارکرد تلفن ثابت و پرداخت صورتحساب می‌توانند از طریق کد دستوری #۲۰۲۰* (از طریق تلفن همراه) و سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir نیز اقدام کنند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از پرداخت بیش از ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطره توسط مردم استان خبر داد و گفت: این آمار براساس آمار اولیه ارائه شده است.

جاسم محمدی فارسانی ۲۶ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تاکنون مردم استان ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطریه(عام، سادات و کفاره عمد و غیرعمد) از طریق پایگاه‌ها و روش‌های غیرحضوری کمیته امداد استان پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: اعلام نهایی زکات فطره با توجه به اینکه آمار ارسالی باید توسط دبیرخانه شورای زکات بررسی و سپس در سامانه ثبت شود تا پایان هفته به طول می‌انجامد.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به جمع‌آوری زکات فطره توسط نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و مؤسسات خیریه اضافه کرد: زکات فطریه عام و سادات در همان روز عید فطر به حساب مددجویان و نیازمندان همان منطقه واریز و یا به صورت حضوری(مناطق محروم) به دست نیازمندان رسیده است.

محمدی بیان کرد: امسال برای نخستین‌بار طرح جمع‌آوری زکات فطره و کفاره از طریق نانوایی‌های سراسر استان و با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان تعبیه شده است که ۸۰۰ نانوایی در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین از طریق نصب(اپلیکیشن نظر) از طریق گوشی‌های همراه هوشمند نیز برای پرداخت زکات فطره در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه پرداخت کفارات عمد و غیرعمد تا پایان سال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مردم استان می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان و یا از طریق واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۵ـ۵۰۰۷ـ۹۹۷۹ـ۶۰۳۷ (کفاره غیرعمد) و ۴۳۰۲ـ۵۰۰۸ـ۹۹۷۹ـ۶۰۳۷ (کفاره عمد) نسبت به پرداخت کفارات خود اقدام کنند.

محمدی در پایان از مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و نهادهای(دارای مجوز) که اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه نمودند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • من یک دلیوری هستم
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان
  • ثبت ۶ هزار شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری
  • قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴
  • اردبیلی‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور