Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

اخیراً نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه درباره «واگذاری ایران ایرتور» به مواردی اشاره کرده که از نظر وی تخلفات فروش این شرکت هواپیمایی بوده است. در پاسخ به این نامه، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به جوابیه‌ای داده است.

به گزارش تین نیوز، در جوابیه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور آمده است؛ چندی است که آقای پژمانفر هر هفته مطلب غیرواقع درباره نحوی واگذاری ایران ایرتور منتشر می‌کند این در حالی است که از ابتدای امر شرکت ایران ایرتور از ایشان دعوت کرده بودند که به جای جنجال‌های مطبوعاتی و وارد کردن اتهامات واهی، مدارک و مستندات خود را به مراجع قانونی قرار دهند گرچه درخواست ایران ایرتور بارها و بارها انجام گرفت اما مؤثر واقع نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جوابیه اعلام شده است؛ اینکه ایران ایرتور با انتشار نامه‌ای به آقای پژمانفر در سال 94 پس از واگذاری به وزیر وقت اقتصاد و دارایی نامه نوشته‌اند افکار عمومی را به قضاوت می‌طلبد که آیا ایشان نگران عدم واگذاری ایران ایرتور به شرکت تکا (شرکت مستقر در مشهد) بوده یا نگران تضییع حقوق بیت‌المال؟ این در حالی است که شرکت مورد نظر آقای پژمانفر با اینکه طبق اذعان ایشان در این نامه واقف به شروط به مراتب سهل تر مزایده چهارم بوده‌اند اما به امید پایین آمدن قیمت در مزایده پنجم شرکت نکرده و منتظر مزایده ششم بوده‌اند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: واگذاری ایران ایرتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود

محمدکعب عمیر نماینده مردم شریف شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هفت‌تپه روز‌های خوشی را سپری می‌کند و این امر نشان می‌دهد که واگذاری این مجموعه بزرگ به شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان کار بسیار خوب و درستی بوده است.

به گفته او فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود.

کعب عمیر می‌گوید: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

نماینده مردم شوش بر تسریع در انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به توسعه نیشکر و صنایع جانبی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه