Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله سپاه از ارائه خدمات پزشکی به ۲ میلیون نفر در سال توسط ۵ مرکز درمانی این دانشگاه خبر داد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز؛  علیرضا جلالی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در مراسم بزرگداشت روز پزشک که در سالن باقرالعلوم(ع) بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) برگزار شد اظهار داشت: طبابت وظیفه دینی و اجتماعی است و ابوعلی سینا به طبابت به عنوان شغل و فعالیت اقتصادی نگاه نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: خدمت‌رسانی به مردم را بزرگترین پاسداری از انقلاب می‌دانیم

وی با بیان اینکه نگاه شفابخش و امیدبخش پزشک به بیمار باعث تسریع در روند درمان و بهبودی بیمار می شود افزود: طبیب بر بالین بیمار باید نگاهی شفابخش و امیدبخش داشته باشد و تلاش خود را برای بهبود و شفای هرچه سریعتر بیمار بکار گیرد این ها محورهای اصلی طبابت ابوعلی سینا است و جامعه پزشکی ایران باید متوجه آن باشد.

جلالی به گوشه ای از عملکرد مجموعه آموزشی درمانی بقیه الله(عج) اشاره کرد و گفت: 700 پزشک در 5 مرکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) مشغول به فعالیت هستند و سالانه در حدود 2میلیون نفر مراجعه کننده را پاسخگو هستند.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) ادامه داد: بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) تامین کننده 57 درصد خدمات درمانی نیروهای مسلح در استان تهران است.

وی همچنین به رضایت مندی بیش از 90 درصد مراجعه کنندگان به بیمارستان بقیه الله(عج) اشاره کرد و گفت: پزشکان این مجموعه بزرگ آموزشی درمانی در ارائه خدمات اجتماعی و فعالیت های خیرخواهانه نیز حضوری چشمگیر داشته و دارند که برپایی یک موکب امدادی در مسیر راهپیمایی اربعین با 54 پزشک و 200 نفر از مجموعه پیراپزشکی که تماما با هزینه ها و همت پزشکان محقق شد یکی از این اقدامات ارزشمند است.

جلالی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در امدادرسانی سیل نیز عملکرد خوبی داشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در فرآیند امدادرسانی به سیل زدگان تاکنون 2هزار بسته حمایتی شامل مواد غذایی را به مناطق سیل زده غرب و جنوب کشور ارسال کرده است و 3تیم درمانی و یک گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم سیل زده اعزام شده اند. 

وی در پایان یادآور شد: پزشکان بیمارستان بقیه الله(عج) در حوزه امدادرسانی و درمان مدافعان حرم نیز کار بزرگی انجام دادند و در زمان کوتاهی خدمات درمانی گسترده ای را به تعداد قابل توجهی از مجروحان مدافع حرم ارائه کردند.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی سپاه پاسداران اخبار نظامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به تعطیل‌شدن درمانگاه خاتم الانبیاء طی چند روز گذشته، گفت: تعطیلی این مرکز درمانی توسط هیات امنا به دلیل اختلافات با دانشگاه علوم پزشکی رخ داده که باتوجه به خدمات مورد نیاز شهرستان و رایزنی انجام شده فعالیت آن طی چند روز آینده دوباره آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت این درمانگاه از قبل توسط وزارت کشور صادر می‌شد، اضافه کرد: باتوجه به اینکه نحوه فعالیت مراکز درمانی باید زیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی و طبق دستورالعمل خاص باشد، از پارسال پیگیری در صورت تمدید مجوز فعالیت با مساعدت دانشگاه و هیات امنا انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و موافقت فرمانداری مجوز ۶ ماهه این درمانگاه طی چند روز آینده آماده و تا این مدت نیز با نامه فرمانداری فعالیت دوباره درمانگاه شروع می‌شود.

عباسی یادآور شد: باتوجه به نیاز شهرستان و خدمات درمانی این درمانگاه تعطیلی آن توسط هیات امناء قابل قبول نیست و تلاش می‌کنیم ضمن برآوردن انتظارات دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رفع اختلافات موجود توافق حاصل شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ هزار خدمت به مردم در بیمارستان خورموج
  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد