Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@16:10:14 GMT

دنده عقب در جاده قدیم فاجعه به بار آورد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۹۴۱

دنده عقب در جاده قدیم فاجعه به بار آورد

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت از تصادف سنگین سواری جک با کامیون در جاده قدیم تهران کرج که سبب واژگونی خاور شد خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: حوالی ساعت ۰۷:۱۵ صبح امروز در مسیر شرق به غرب جاده قدیم تهران - کرج، قبل از داروگر، راننده یک دستگاه سواری جک که با حرکت دنده عقب در این محور در حال تردد بود، باعث برخورد شدید یک دستگاه کامیون هیوندای از عقب با خودروی سواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش بر اثر شدت ضربه، کامیون واژگون شد و هر ۲ وسیله نقلیه خسارت بسیار سنگینی را متحمل شدند.
در این گزارش آمده است: خوشبختانه این تصادف خسارت جانی در پی نداشت. اما سبب بروز ترافیک سنگینی در این محور شد که با مراجعه سریع عوامل پلیس راهور این ترافیک سریعا مهار شد و با جابجایی خودرو‌های آسیب دیده وضعیت ترافیکی به حالت عادی بازگشت.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت تاکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند رانندگی با دنده عقب در معابر اصلی و بویژه بزرگراه‌ها بسیار خطرناک است. به واسطه اینکه رانندگان عبوری با سرعت بالا در حال حرکت هستند و اصلا توقع رویارویی با یک خودرو که در حال حرکت به صورت دنده عقب است را در این معابر ندارند. از تمامی رانندگان درخواست می‌شود تحت هیچ شرایطی در این معابر با دنده عقب حرکت نکنند تا از بروز سوانحی از این دست جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جاده قدیم پلیس راهور رانندگان عبوری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز

به گزارش «تابناک» به نقل از راهور، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌