Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست قم بابیان اینکه داوطلبان در صورت برخورداری از شرایط لازم و در چارچوب ضوابط و مقررات، برای همکاری انتخاب می‌شوند و کارت همیار محیط‌زیست دریافت می‌کنند،گفت: همیاران محیط‌زیست باید با قوانین زیست‌محیطی و مقررات شکار و صید آشنایی کلی داشته و هرگونه سابقه کیفری در زمینه محیط‌زیست نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست قم برخی دستورالعمل‌ها در رابطه با همیاران محیط‌زیست را نیز موردتوجه قرار داد و گفت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قم به نشانی qom.doe.ir بخش میز خدمات الکترونیکی، دستورالعمل و برگه‌های مربوطه را مشاهده و نام‌نویسی کنند.

او ادامه داد: همیاران محیط‌زیست می‌توانند در سرشماری حیات‌وحش، شناسایی زیستگاه‌ها و پایش مناطق و همچنین مقابله با بحران‌های زیست‌محیطی، گزارش تخلف‌های شکار و صید و همکاری در جهت آموزش، آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی با این اداره کل مشارکت داشته باشند.

موسوی بابیان اینکه کارت همیاران محیط‌زیست توسط یگان حفاظت سازمان محیط‌زیست صادر می‌شود، تصریح کرد: فعالیت در این زمینه کاملا داوطلبانه بوده و هیچ‌گونه حق استخدامی یا درخواست ملبوس و تجهیزات برای همیار ایجاد نمی‌کند و انجام هرگونه تخلف زیست‌محیطی و سوءاستفاده از کارت موجب اتمام همکاری خواهد شد.

انتهای پیام/ح

طرح همیار محیط‌زیست به مناسبت هفته دولت در قم آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک جمع آوری زباله‌های حاشیه روستای رهنه از توابع شهر تایباد استان خراسان رضوی به همت دانش آموزان، مدیر و دبیران مدرسه شهید مولایی و با حضور دیگر مسئولان انجام شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند