Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نیکبخت امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در آبان ماه یا آذرماه سال جاری اعلام می کنیم که استخدام خواهیم کرد، اظهار داشت: در این استخدام نیروهای پرستار، دارویار، بهیار، کادر فوریت های پزشکی و... را جذب خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ۱۷۰ تا ۱۸۰ نفر را استخدام خواهیم کرد و نحوه جذب افراد نیز بر اساس آزمون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون راه اندازی داروخانه هلال احمر در لرستان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی آماده است مجوز راه اندازی مرکز فوریت های دارویی را به هلال احمر بدهد، اظهار داشت: اما اگر این داروخانه می خواهد استامینوفن و داروهای عمومی را بفروشد به اندازه کافی داروخانه در استان داریم.

نیکبخت با بیان اینکه بسیاری از دکترهای داروساز فارغ التحصیل منتظرند فضای کوچکی باشد که استامینوفن بفروشند، تصریح کرد: هلال احمر اگر می خواهد داروهای ویژه و ضروری را بیاورد در خدمتیم، در تهران هم تایید می کنیم و دستش را می بوسیم. اما اگر دنبال پول درآوردن است ما خودمان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پیمان ها و قراردادهای کاری دانشگاه علوم پزشکی را قبلا به دو پیمانکار داده بودند، آن دو هم تحت عنوان خیرین بوده اند، گفت: آدمی بخواهد صد پروژه را باهم اجرا کند سخت است،  وقت پیدا نمی کند و نمی تواند سرکشی و رسیدگی کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: در سیاست های جدید دانشگاه اینگونه پیمان نمی بندیم و سعی بر این است پروژه ها و طرح ها را به افراد مختلف واگذار کنیم.

کد خبر 4701593

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان خرم آباد حوزه بهداشت و درمان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد

طاهر درودی گفت:تقریباً معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانی شرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند.

وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایع ترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از هزار و ۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال، ۹۲ نفر زیر ۱۸ سال، ۹ هزار و ۴۸۹ نفر بین ۷۰ تا ۸۰ سال سن دارند.

درودی درخصوص داروهای مورد نیاز خاطر نشان کرد: زائران می بایست در سفر حج داروی‌هایی را که مصرف می‌کنند، با خود به همراه داشته باشد. البته حواسشان به داروهای ممنوعه باشد.

وی افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر دارو و تجهیزات مورد نیاز حج را خریداری و بسته بندی کرده و در حال انجام امور اداری برای اعزام به مراکز درمانی هلال احمر ایران در عربستان سعودی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد