Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه هنوز مسئولیت خود در عملیات‌های اخیر عراق را برعهده نگرفته، تاکید کرد که در تمامی مناطق علیه ایران فعالیت دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) مدعی شد: ما مسئولیت‌مان در عملیات‌های رخ داده در عراق را اعلام نکرده‌ایم اما اسرائیل در تمامی مناطق علیه نیروها و طرح‌های ایران فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر اسرائیلی مدعی شد: حملات هوایی علیه دمشق حامل این پیام بود که ایران در هیچ مکانی مصونیت ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد

فلسطین برگزاری نشست فوق‌العاده شورای اتحادیه عرب را جهت بررسی تحولات مناطق فلسطینی و نیز تشدید حملات شهرک‌نشین‌های صهیونیست در کرانه باختری خواستار شد.

به گزارش مشرق، «مهند العکلوک» نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب در گفتگویی که با خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) داشت، برگزاری نشست فوق‌العاده شورای اتحادیه عرب را جهت بررسی تحولات مناطق فلسطینی به ویژه جنایات کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می‌شود و نیز تشدید حملات شهرک‌نشین‌های صهیونیست در کرانه باختری خواستار شد.

العکلوک در این گفتگو تاکید کرد: کشور فسلطین درخواست کرد نشست غیرعادی شورای اتحادیه عرب در سطح نمایندگان دائم در اسرع وقت برگزار شود.

نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب گفت: این درخواست با توجه به تداوم جنایت کشتار جمعی در حق ملت فسلطین در نوار غزه و تشدید حملات و اقدامات تروریستی شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس مطرح شد.

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از هفتم اکتبر تا امروز ادامه دارد، شهرک‌نشین‌های صهیونیست بر یورش‌های خود در کرانه باختری از جمله قدس اشغالی افزودند.

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، این یورش‌ها و حملات تا روز یکشنبه ۴۸۶ شهید و ۴۹۰۰ داشته است.

همچنین جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بیش از ۱۱۰ هزار شهید و زخمی از جمله چندین زن و کودک برجای گذاشته و موجب ویرانی گسترده و قحطی در این منطقه شده است.

العکلوک در ادامه نیز گفت: درخواست برای برگزاری این نشست با هدف بررسی وتوی آمریکا در شورای امنیت علیه درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل انجام شد، فلسطین برای بررسی تحولات یاد شده و نیز دریافت گزارش مفصل «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشری فلسطین اشغالی، درخواست برگزاری چنین نشستی را داد.

آلبانیز یکشنبه در بیانیه مشترکی با «سامح شکری» وزیر خارجه مصر از اینکه نمی‌تواند بازدید میدانی از نوار غزه و مناطق فلسطین اشغالی داشته باشد، ابراز تاسف کرده و ممانعت رژیم صهیونیستی با انجام این ماموریت را محکوم کرد.

یک منبع آگاه در گفتگو با وب‌سایت «العربی الجدید» تاکید کرد، رهبری فلسطین طی روزهای آتی به شکل جدی تعلیق روابط خود با آمریکا به دلیل مواضع این کشور درباره مساله فلسطین را بررسی می‌کند.

منبع یاد شده در ادامه گفت: این موضعگیری سران فلسطین به دلیل حمایت کامل آمریکا از اسرائیل آن هم نه فقط حمایت سیاسی بلکه پشتیبانی نظامی از حملات آن علیه ملت فلسطین و نیز استفاده از حق وتو علیه هر گونه قطعنامه‌ای به نفع فلسطین در محافل بین‌المللی اتخاذ شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • استعغای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • چرا رژیم صهیونیستی دست به بلوف رسانه‌ای علیه ایران زد؟
  • عملیات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • حملات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است
  • حملات حزب الله لبنان به چند پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی