Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:04:25 GMT

جانباز شیمیایی اهل شهرری به یاران شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۱۰۸

جانباز شیمیایی اهل شهرری به یاران شهیدش پیوست

به گزارش ایرنا، «سرهنگ سعید ادیبی» معاون اجرایی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و جانباز شیمیایی هشت سال دوران دفاع مقدس، شب گذشته (دوم شهریورماه) دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

سعید ادیبی که فرماندهی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) را نیز در کارنامه خود دارد از خادمین بازسازی سامرا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر بر اثر حمله شیمیایی رژیم بعث عراق به درجه جانبازی رسید و بعد از تحمل ۳۶ سال رنج جانبازی شب گذشته درگذشت.

مراسم تشییع پیکر سعید ادیبی روز دوشنبه (چهارم شهریور) ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه حضرت سید الشهدا (ع) واقع در شهر ری آغاز و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ادامه پیدا خواهد کرد.

۶۰۰۳/۳۲۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن شکرانه تحقق وعده صادق در قبله تهران + فیلم

مردم قبله تهران در حمایت از حمله مقتدرانه نیروهای مسلح به رژیم اسرائیل در میدان حضرت عبدالعظیم (ع) به جشن و شادی پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، مردم ولایتمدار شهرری در پی پاسخ شب گذشته ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، شامگاه یکشنبه در حمایت از حمله مقتدرانه نیروهای مسلح به رژیم اشغالگر اسرائیل در شهرری به جشن و شادی پرداختند.

این تجمع انقلابی شامگاه یکشنبه با حضور مسئولین شهرستانی و با استقبال پرشور مردم ولایتمدار قبله تهران به شکرانه تحقق "وعده صادق" در محل میدان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) شهرری برگزار شد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن شکرانه تحقق وعده صادق در قبله تهران + فیلم
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد
  • یک جانباز در قم به همرزمان شهیدش پیوست
  • چند جانباز شیمیایی شهید شدند؟
  • نام‌گذاری پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی به نام شهید مدافع حرم
  • دولت موضوع تقسیم استان تهران را با مطالعه دقیق‌تر و همه جانبه‌تر دنبال کند
  • پیشنهاد نامگذاری پل جدیدالاحداث به نام یکی از شهدای مدافع حرم ری
  • مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان بهمنی نژاد در مرکز گلستان
  • آغاز مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان بهمنی نژاد در مرکز گلستان