Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:12:46 GMT

۲۲ طرح در بابلسر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۱۰۹

۲۲ طرح در بابلسر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل حسن زاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود:این طرح ها مربوط به بخش انرژی،صنعت ، راه و شهرسازی و مدرسه سازی است.

فرماندار بابلسر مهم ترین پروژه های این شهرستان را تامین برق دانست و افزود: ۲ پروژه در بخش تامین برق شامل نیروگاه کوچک مقیاس به ارزش ۱۶۸ میلیارد تومان و افزایش ظرفیت برق به ارزش ۴ میلیارد تومان و پروژه های امور توزیع برق به ارزش ۱ میلیاردو ۱۶۵ میلیون تومان در هفته دولت در این شهرستان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش صنعت نیز فاز دوم چاپخانه فرهنگ با ماشین آلات پیشرفته با اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت و روز صنعت چاپ افتتاح خواهد شد.

حسن زاده از افتتاح دو پروژه در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای  با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: تعریض محور بابلسر به بهنمیر نیز در دستور کار ستاد شهرستان در هفته دولت قرار دارد.

وی همچنین بهره برداری از ۲ مدرسه در بابلسر و مقاوم سازی یک مدرسه در بهنمیر  را با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های این شهرستان دانست و گفت: همچنین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه محمدیه در بخش رودبست نیز از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان می باشد.

شهرستان بابلسر با بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت ثابت ، یکی از مناطق مهم گردشگری ساحلی مازندران محسوب می شود و بیشترین گردشگر و مسافر ورود به مازندران را میزبانی می کند.

۹۹۱۹/۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران کارآمدی دولت بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود