Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره فامیل‌خلیلی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوی سه روزه «طلایه‌داران فردا» ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس دخترانه استان همدان اظهار کرد: هدف تشکیلات و کار تشکیلاتی، تربیت نیرو، کادرسازی و آماده سازی جوانان جهت پیش برد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در همین راستا اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس استان همواره به آموزش های مختلف در لایه‌های مختلف دانش‌آموزی در مدارس اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با بیان اینکه این اردوی سه روزه ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس دخترانه استان همدان بود، افزود: در این اردو ۶۰ نفر شرکت کردند که مخاطب اصلی مسئولان انجمن اسلامی در مدارس متوسطه دوم بود.

وی گفت: دانش آموزان با حضور در این دوره سه روزه و گذراندن کلاس های مختلف فرهنگی-تشکیلاتی آماده فعالیت در سال تحصیلی پیش رو و قبول مسئولین انجمن اسلامی مدرسه خود شدند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از شهرستان‌های مختلف به اتحادیه استان همدان آمدند و در اردو حاضر شدند، با تاکید بر آموزش های تشکیلاتی در این دوره افزود: اساتید مختلفی از تهران و همدان مهمان همدان بودند و در زمینه های مختلفی مانند علمی، مهارتی و تشکیلاتی به آموزش دانش‌آموزان خواهند پرداختند.

فامیل‌خلیلی با اشاره به سرفصل‌های ارائه شده در این دوره افزود: طراحی و اجرای بازی‌های تشکیلاتی، شیوه ارائه مفاهیم دینی به دانش آموزان انجمن اسلامی مطلوب از جمله سرفصل هایی است که به آنها در این دوره سه روزه پرداخته شد.

وی با اشاره به اهمیت مسائل درسی دانش آموزان افزود: یکی از برنامه های ما در این اردو دعوت از مشاوران تحصیلی مطرح بوده است تا دانش آموزان بتوانند در این فرصت برای تقویت بنیه درسی خود نیز بهره برند.

کد خبر 4701608

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان دانش آموزان اردو هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه مراسم نواختن زنگ کار و کارگر، با هدف تجلیل از مقام کارگران و اهمیت و تبیین ضرورت کار و کوشش در کشور، در مدارس شهرستان شاهرود برگزار شد.

مراسم محوری زنگ کار و کارگر با حضور امام جمعه شاهرود پیش از ظهر چهارشنبه در هنرستان پسرانه شهید چمران شاهرود برگزار شد مراسمی که در آن جمعی از مسئولان شهرستان شاهرود، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرماندهان سپاه و بسیج کارگران نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در این مراسم با گرامیداشت هفته جهانی کار و کارگر با اشاره به قداست کار و کارگر در احادیث و روایات بر توجه به موضوع کار در جامعه و ترویج این فرهنگ تاکید کرد و گفت: کارگران در تمام صحنه‌ها از دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تحریم‌ها تا تولید و جنگ اقتصادی و انتخابات و … پیشگام حضور و مشارکت بوده اند.

وی همچنین خواستار تبیین اهمیت کار و تلاش و سازندگی در جامعه برای ایران اسلامی آباد و آینده‌ای درخشان در این سرزمین از سوی مسئولان فرهنگی به خصوص آموزش و پرورش شد و افزود: مدیران دانش آموزان مدارس را برای بازدید به بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها و … ببرند تا دانش آموزان از نزدیک با فرایند کار نیز آشنا شوند.

کد خبر 6087436

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان