Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@11:13:22 GMT

مهلت ثبت‌نام طرح «راهنمای زائر اربعین» تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۱۷۲

مهلت ثبت‌نام در طرح بزرگ «راهنمای زائر اربعین» تمدید شد.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، ستاد راهنمای زائر اربعین درصدد است، طرح بزرگ راهنمای زائر در مراسم باشکوه اربعین امسال را در راستای خدمات‌رسانی و راهنمایی به زوار اربعین حسینی(ع) اجرایی کند.

علاقه‌مندان به کار در فضای جهادی که واجد الشرایط لازم هستند، می‌توانند با مراجعه به نشانی khedmat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

rahnamazaer.ir برای ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام در این طرح پیش از این تا 30 مردادماه فرصت شد که براساس نظر مسئولین تا 10 شهریورماه تمدید شده است.

شرایط پذیرش خادمین به این شرح است:

1- با توجه به مردمی بودن ستاد راهنمای زائر اربعین، هزینه ایاب و ذهاب بر عهده متقاضیان محترم خدمت است.

2- مدت زمان حضور در ستاد راهنمای زائر به‌عنوان خادم، 15 روز تا فردای روز اربعین به‌وقت عراق است.

3- متقاضیان محترم باید در مراحل گزینش و دوره‌های آموزشی که متعاقباً اعلام می‌گردد، شرکت کنند.

4- اعتبار گذرنامه باید حداقل 6 ماه باشد و از لحاظ خروج از کشور مشکلی قانونی وجود نداشته باشد.

5- نوع فعالیت و محل خدمت در ستاد، وابسته به توانایی شما و نیاز ستاد راهنمای زائر مشخص می‌شود.

6- ثبت‌نام در این تارنما، به‌منزله تأیید نهایی برای اعزام به‌عنوان خادم در ایام اربعین سال جاری نیست.

7- این خدمت با توجه به شرایط جاری ستاد، برخلاف سال گذشته، صرفاً مختص برادران است.

8- با توجه به عدم‌امکان اعزام‌های متعدد از سراسر کشور و همچنین لزوم شرکت خادمین در کلاس‌های آموزشی، ثبت‌نام صرفاً شامل عزیزان استان‌های تهران، البرز، قم، اصفهان و خوزستان است.

9- عدم‌شرکت در کلاس‌ها به‌منزله انصراف بوده و عودت هزینه‌های سفر پرداخت‌شده توسط خادمین تابع شرایط انصراف (که در ادامه اعلام می‌‌شود) است.

10- داوطلبین محترم لازم است برای مرخصی از محل خدمتی خود رأساً درخواست کنند. این ستاد در پایان عملیات گواهی حضور خادمین را برای ارائه به مبادی ذی‌ربط صادر می‌کند.

11- شرایط سنی خادمین با توجه به نوع مأموریت‌ها، 20 تا 50 سال است.

با توجه به حجم بیش از اندازه درخواست‌ها، خادمین عزیز مازاد بر نیاز ستاد، درصورت تمایل خودشان، در سایر فعالیت‌های ستاد مانند خدمات نظافت و… به‌کارگیری خواهند شد.

اعزام متمرکز از تهران: سه‌شنبه 16 مهرماه و بازگشت: یکشنبه 28 مهرماه از کربلا و اعزام متمرکز از خوزستان: چهارشنبه 17 مهرماه و بازگشت: یکشنبه 28 مهرماه از کربلا صورت می‌گیرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: راهنمای زائر اربعین اربعین صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت

 مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به نشانی www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

وی به داوطلبان توصیه کرد برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده را به دقت مطالعه کنند. در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و غیره در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود