Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@14:24:38 GMT

ربیعی: دشمنان می‌خواهند روان جامعه را برهم بزنند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۱۸۷

به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایثار و شهادت و رونمایی از کتاب «شکوه خاطرات» در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه باید روش و منش شهدا را تکرار و با خود مرور کنیم، افزود: این دولت شایسته ایستاده است در فضایی که به آن نقدهای زیادی می شود. دولتی که در میانه میدان جنگ ایستاده و شرایطی را تحمل می کند که همه تلخی ها را به جان می خرد تا کام جامعه شیرین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن یادآوری یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: این شهیدان را در آتش تروریست ها سوختند تا انقلاب و دولت از این آتش رهایی یابند.

ربیعی با بیان اینکه شهید رجایی با افتخار می گفت من کاسه بشقاب فروش بودم اما روزنامه جمهوری بی رحمانه نوشت که چرا باید یک کاسه بشقاب فروش، رئیس جمهوری یا نخست وزیر شود اما باید گفت که ما هنوز به این روش افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: همچنین وقتی به عکس شهید باهنر نگاه می کنم، در چشمانش ژرفای محبت را می بینم. چیزی که از شهیدان رجایی و باهنر به یاد می آوریم، این است که فعالیت های آنها به نفع همه بوده و به ضرر هیچ‌کس نبوده است و باید همه ما از با هم بودن این دو نفر یاد بگیریم.

سخنگوی دولت گفت: ما نیازمند ثبت خاطرات هستیم تا به بچه هایی که امروز در این شرایط و در دهه‌های ٧٠،٨٠ و ٩٠ بزرگ می شوند، بگوییم که بر ما چه گذشت. اگر ما نگوییم دیگران برای ما خاطره نویسی می کنند.

وی اضافه کرد: چقدر افسوس می خوریم که ۴٠ سال شکوه ما را جعل تاریخ کردند چون انقلاب پروژه نیست و برخاسته می شود، دشمنان چقدر تلاش کردند که انقلاب را پروژه کنند. باید همه این خاطرات به روایت کشیده شود تا انقلاب را به پروژه ای برای دیگران تبدیل نکنند.

ربیعی ادامه داد: نمی گوییم همه چیز را خوب اداره کردیم اما دشمنان امروز می خواهند با فشار اقتصادی روان جامعه را به هم بزنند.

سخنگوی دولت گفت: امسال هفته دولت برای ما که در بدنه دولت هستیم، پرمعنا تر از ۶ سال گذشته است چون دولتی داریم که صدایش کم شنیده شده است.

در این مراسم از کتاب شکوه خاطرات نوشته دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری که مجموعه ای از سخنرانی ها و خاطرات آنها از سال ٩٢ تاکنون است، رونمایی شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • ترساندن از مبارزه با اسرائیل باعث سکوت مردم نشود