Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مصاف تیم‌های بانوان ایران و اندونزی با برتری سه بر دو تیم ایران به پایان رسید تا شاگردان جواد مهرگان در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2019 کره‌جنوبی عنوان هفتمی را به دست بیاورند.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این رقابت‌ها تیم ژاپن به مقام نخست، تیم تایلند به مقام دوم و تیم کره‌جنوبی به مقام سوم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان جواد مهرگان در حالی اندونزی را شکست دادند که در دو ست اول بازی را به این تیم واگذار کرده بودند ولی با تلاش زیاد موفق شدند سه ست پیاپی را برنده شوند تا به عنوان هفتمی دست پیدا کنند.
گزارش این دیدار به شرح زیر است:
ست اول:
تیم ایران بازی را با ترکیب مائده برهانی، شکوفه صفری، مهسا کدخدا، شبنم علی‌خانی، پوران زارع و فرزانه مرادیان آغاز کرد.
بازی در این ست پایاپای آغاز شد و تیم ایران در حمله بهتر از اندونزی کار کرد و موفق شد هشت بر پنج از حریفش پیش بیافتد تا دو تیم برای استراحت فنی اول، زمین بازی را ترک کنند.
بعد از استراحت فنی، دفاع خوب برهانی و صفری راه را بر روی حملات اندونزی بسته بود تا اختلاف دو تیم حفظ شود و ایران با حساب ده بر هفت از حریفش پیش بیافتد.
در ادامه اشتباهات فردی بازیکنان ایران، تیم اندونزی توانست در عدد 12 با ایران مساوی شود. بعد از این اتفاق تیم ایران با درخواست مهرگان برای استراحت فنی زمین را ترک کرد و ایران بعد از این وقت استراحت دو امتیاز به دست آورد ولی تیم اندونزی این دو امتیاز را هم جبران کرد.
با این حال تیم ایران در ادامه موفق شد 16 به 14 از حریفش پیش بیافتد و به عنوان برنده راهی وقت استراحت فنی دوم شود.
بعد از این وقت های استراحت تیم ایران موفق شد 20 به 17 از حریفش پیش بیافتد و بعد از این اتفاق تیم اندونزی درخواست وقت استراحت کرد.
پس از این استراحت کوتاه، تیم اندونزی به بازی برگشت و اشتباهات بازیکنان ایران باعث شد بازی 24 به 22 به سود اندونزی شود. در نهایت ایران توانست بازی را 24 به 24 کند ولی این اندونزی بود که 27 به 25 پیروز ست اول شد.
ست دوم:
ست دوم با برتری اندونزی آغاز شد و این تیم سه به دو از ایران پیش بود با این حال تیم ایران به بازی برگشت کار را به تساوی کشاند و در ادامه هفت به پنج از حریفش پیش افتاد.
تیم ایران با برتری هشت به شش بار دیگر از حریفش پیش افتاد تا دو تیم برای استراحت فنی زمین بازی را ترک کنند.
در ادامه تمرکز پایین بازیکنان ایران باعث شد تا بار دیگر اندونزی از تیم ایران پیشی بگیرد و بازی با حساب 16 به 13 به سود اندونزی به وقت های استراحت دوم برود.
پس از وقت‌های استراحت تیم اندونزی به روند خوبش ادامه داد و زمانی که بازی 20 به 16 به سود اندونزی بود، مهرگان برای ایران تقاضای وقت استراحت کرد.
بعد از وقت‌های استراحت، ایران دو امتیاز گرفت ولی بلافاصله اندونی موفق شد دو امتیاز را جبران کند و بازی را 22 به 18 به سود خود کند.
در نهایت این ست بعد از یک سری اشتباهات از سوی بازیکنان ایران، این ست هم با برتری 25 به 18 به سود اندونزی به پایان رسید.
ست سوم:
ست سوم در حالی آغاز شد که درگذنی از بازیکنان جوان ایران وارد زمین شد.
این ست با برتری ایران آغاز شد و شاگردان مهرگان هشت بر چهار از حریفش پیش افتاد. سرویس‌های خوب مائده برهانی باعث شد ایران بتواند از حریفش پیش بیافتد و ایران به عنوان برنده برای وقت استراحت، زمین بازی را ترک کند.
در ادامه و در حالی که اختلاف امتیاز ایران و اندونزی چهار امتیاز و به سود ایران بود، تیم اندونزی توانست اختلاف را جبران کند و این مسئله باعث درخواست وقت استراحت از سوی ایران شد. در ادامه ایران توانست 14 به 12 از حریفش پیش بیافتد و درگذنی با یک حمله خوب توانست اختلاف را سه امتیاز کند.
تیم ایران در ادامه و با حساب شانزده به دوازده از حریفش پیش افتاد تا دو تیم برای وقت استراحت دوم زمین را ترک کنند.
بعد از استراحت دوم، تیم اندونزی تلاش کرد تا اختلاف امتیازی را کمتر کند و موفق به این کار هم شد ولی این ایران بود که به برتریش ادامه داد و در نهایت این ست را با حساب 25 به 20 از آن خود کرد.
ست چهارم:
ست چهارم پایاپای آغاز شد ولی ایران توانست با حساب هشت بر شش از حریفش پیش بیافتد. تیم ایران با حملات خوب مائده برهانی موفق شد از حریفش پیش بیافتد و بازی به وقت استراحت فنی اول برود.
در ادامه ایران اختلافش را بیشتر کرد و با حساب شانزده به هشت موفق شد به وقت استراحت فنی دوم برود. بعد از این وقت استراحت هم ایران کاملا بر بازی سوار بود و شاگردان مهرگان با حساب 25 به 13 ست چهارم را به سود خود کردند تا بازی دو بر دو شود.
ست پنجم:
آخرین ست این دیدار را ایران خوب شروع کرد و حتی توانست 9 به 5 از اندونزی پیش بیافتد. در ادامه تیم اندونزی فشار زیادی روی ایران آورد و توانست به امتیاز هفت برسد. بعد از این اتفاق با درخواست مهرگان، تیم ایران وارد وقت استراحت شد.
در ادامه تیم ایران موفق شد 12 به 9 از حریفش پیش بیافتد و بعد از این اتفاق تیم اندونزی درخواست وقت استراحت کرد و بعد از این استراحت تیم اندونزی نزدیک بود تا در امتیاز 14 با تیم ایران مساوی شود ولی در نهایت تیم ایران با حساب 15 به 13 این ست را هم به سود خود پایان داد تا در مجموع سه بر دو پیروز شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والیبال قهرمانی بانوان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، «النی کاپوجیانی» که اخیرا قرارداد همکاری با فدراسیون بسکتبال ایران را تمدید کرده است در آغاز به کار دوباره با بسکتبال بانوان ایران، هدایت تیم نوجوانان را در رقابت های دیویژن B آسیا بر عهده خواهد داشت.

این مسابقات تیر به میزبانی چین برگزار می شود و تیم بسکتبال بانوان نوجوان ایران با هدف صعود به دیویژن A آسیا در آن شرکت خواهند داشت.

تیم بسکتبال بانوان نوجوان ایران زیر نظر نیکا بیک لیک لی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در این رقابت ها سپری می کند اما با اضافه شدن «النی کاپوجیانی» به اردو، وی در راس کادر فنی قرار می گیرد و این مربی به عنوان دستیار در کنار او خواهد بود.

حضور در رقابت های نوجوانان دیویژن B آسیا سومین تجربه رسمی «النی کاپوجیانی» ۵۴ ساله با بسکتبال بانوان ایران به حساب می آید. رقابت های ویلیام جونز در چین تایپه اولین تورنمنتی بود که تیم ملی بسکتبال بانوان سال گذشته با هدایت «النی کاپوجیانی» در آن شرکت کرد و چهارم شد. حضور در این تورنمنت به منظور آماده سازی برای شرکت در رقابت های دیویژن B آسیا انجام شد. ملی پوشان بسکتبال ایران از حضور در این مسابقات به عنوان دوم دست یافتند و نتوانستند سهمیه تیم اول برای صعود به دیویژن A آسیا را کسب کنند.

کد خبر 6084017

دیگر خبرها

  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا