Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بسیج کشور گفت: حضور سازمان یافته جوانان و نوجوانان برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری اصلی ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی است. تاریخ انتشار: 14:46 - 03 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۳۰۶

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی امروز یکشنبه در همایش سالانه استادان و نخبگان بسیجی، تحقق فرامین مقام معظم رهبری را اصلی‌ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب حوزه‌های علمیه دانست و افزود: برای حضور سازمان یافته جوانان و نوجوانان برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نیازمند کمک استادان حوزه‌های علمیه، علمای بسیجی و روحانیون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که مطالبه گری، پرچم داری و عدالت خواهی در جامعه باید به همت نیرو‌های انقلاب و بسیجی محقق شود افزود: همه ظرفیت‌ها را در این زمینه بسیج مستضعفان برای همه قشر‌های بسیجی آماده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج کشور با تاکید بر این که طرح اعتلای پایگاه‌های مقاومت محلی بسیج برادران و خواهران در دستور کار است گفت: این طرح برای دستیابی به منظومه فکری مقام معظم رهبری و نقشه راهی که ایشان ترسیم کرده اند اجرا می‌شود.

سردار سلیمانی گفت: خدمت رسانی، مردم یاری و مردم داری از اهداف سازمان بسیج مستضعفان در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: بر همین اساس در سیل اخیر ۱۱ هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی با مسئولیت بسیج مستضعفان و با توافق بنیاد مسکن بر عهده این سازمان قرار گرفت که واحد‌های تعمیری تا پایان شهریور امسال و واحد‌های احداثی تا پایان آذر ماه تحویل داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه ۱۶۰ هزار بسیجی در ۵۴ هزار پایگاه بسیج خواهران و برادران، ۶۰ هزار واحد دانش آموزی و ۱۴۲ هزار واحد سازمانی بسیج در کشور فعال است، گفت: این سازمان ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی را از سال گذشته همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب بر عهده گرفته که ۲۰ هزار طرح آن به بهره برداری رسیده است.

همایش سالانه استادان و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه ۴ استان کشور با حضور ۳۰۰ استاد حوزه علمیه تا فردا در مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج گام دوم انقلاب بسیج مستضعفین رسالت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به پیام تبریک رهبر انقلاب برای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی گفت: این پیام دلگرم‌کننده بود و نشان داد که رهبری توجه ویژه‌ای به ورزش دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا دبیر با تشکر از مسوولان بلند پایه نظام به خاطر پیام‌های تبریک جهت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا اظهار کرد: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. یک پیام دلگرم‌کننده برای قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی در قاره آسیا صادر کردند. امیدوارم این ولی خدا از ما راضی باشند تا امام زمان (عج) نیز از ما راضی باشد. به مردم هم تبریک می‌گویم امیدوارم فرزندانشان را دعا کنند تا گوش‌شکسته‌ها هم در مسابقات آتی و هم در المپیک موفق باشند.

وی افزود: از ریاست محترم جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تشکر می‌کنم که قهرمانی فرزندان ایران را تبریک گفتند. این پیام‌ها نشان دهنده توجه ویژه مسوولان به ورزش است. وزیر امور خارجه نیز با وجود مشغله این روزها همواره توجه ویژه‌ای به کشتی دارد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اهمیت ورزش در نگاه رهبر انقلاب اظهار داشت: سال گذشته و در حالی که تیم‌ها پایه ما قهرمان شد معظم‌له پیام تبریک فرستادند. از این بابت باید از رهبر انقلاب ممنون باشیم که دارند ورزش را می‌بینند. امیدوارم دعای معظم‌له بدرقه راه ورزشکاران باشد.

وی در خصوص نتایج تیم کشتی ایران در بیشکک گفت: سختی‌های زیادی برای اعزام این ورزشکاران کشیده شد. تیم‌های ما با ۵۰ درصد توان رفتند و نتایج خوبی گرفتند. همچنین نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی نیز برای کسب سهمیه‌های باقی مانده به قرقیزستان اعزام شدند.

دبیر در خصوص حضور خود در بیشکک عنوان کرد: قرار است من نیز به قرقیزستان بروم، اما به خاطر مسائل ناشی از سیل تاکنون چند بار بلیط من کنسل شده است. تمام تلاشم این است تا به همراه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به محل برگزاری مسابقات گزینشی برویم. قرار است یک جلسه مهم بین وزیر ورزش با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شود. امیدوارم خروجی آن جلسه به نفع ورزش اول کشور باشد.

منبع: ایرنا کد خبر 745497

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد