Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@22:23:50 GMT

بهترین و ارزان‌ترین روش مسافرت در تابستان امسال

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۳۷۴

ایلنا؛ همان طور که می دانید تابستان فصل سفر است و بسیاری به دلیل مشغله های کاری و مدارس سفرهای خود را به شهریور ماه موکول می کنند و به همین دلیل در ماه آخر فصل تابستان آژانس های هواپیمایی بسیار پر کار می باشند چرا که در این وضعیت بد اقتصادی همه به دنبال تورهای ارزان و خارجی هستند. بهترین و ارزان ترین روش مسافرت در تابستان امسال شرکت در تورهای لحظه آخری و ارزان است و اگر با این گونه تور ها سفر کرده باشید، می دانید که این تورها چه خارجی و چه داخلی قیمت های بسیار مناسب تری در مقایسه با تورهای معمولی دیگر دارند و افرادی که به دنبال کم کردن هزینه های سفر خود هستند ، از این تور های ارزان بسیار استقبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید این را هم بدانید که تورهای ارزان و لحظه آخری را همه آژانس های مسافرتی و گردشگری برگزار نمی کنند و تعداد برگزار کننده های این سفرها محدود می باشد ، چرا که برگزاری آن شرایط خاصی را می طلبد که همه آژانس ها نمی توانند این شرایط را برآورده نمایند ، یکی از مقاصد خارجی که ایرانی ها بسیار به آن علاقه دارند، اروپا است ولی همان طور که اشاره شد اینگونه سفرها در این روزها بسیار گران است و هر کسی نمی تواند در تور کشورهای اروپایی شرکت نماید.

در گذشته بیشتر افراد از قشر های مختلف جامعه می توانستند به سفرهای خارجی و به مقاصد مختلفی سفر کنند ولی در حال حاضر چنین شرایطی وجود ندارد ، ولی به یاد داشته باشید اروپا تنها نقطه زیبا روی زمین نیست و مکان ها و کشورهای بسیار زیباتری از کشورهای اروپایی در جهان و حتی در همسایگی کشورمان وجود دارند که با سفر به آن ها مسحور خواهید شد

برای مثال سریلانکا یکی از زیباترین جزیره هایی است که در قاره آسیا قرار دارد و مردم بسیار خونگرمی دارد و به دلیل این که برای رفتن به این کشور ایرانی ها نیازی به ویزا ندارند تورهای لحظه آخری خوبی به مقصد این جزیره زیبا برگزار می شود و سفر به سریلانکا با تور ارزان گلبرگ سیر یکی از بهترین روش ها برای کاهش هزینه های سفر  در تابستان امسال می باشد .

بدین ترتیب هم در یک تور خارجی بسیار با کیفیت شرکت خواهید کرد و هم یکی از زیباترین نقاط روی این کره خاکی را از نزدیک خواهید دید ، سریلانکا از جمله کشورهایی است که تعداد کمی از ایرانی ها فکر سفر به آن را در سر می پرورانند و به همین دلیل شاید کمی ناشناخته باشد ولی زیبایی های آن کم تر از اروپا نیست و علاوه بر این یکی از سرزمین ها تاریخی با آثار باستانی و معابد بسیار زیبا نیز می باشد که بدون شک با سفر به آن می توانید یکی از بهترین خاطرات زندگی خود را ثبت نمایید .

کره زمین به قدری نقاط زیبا و فریبنده دارد که شمارش آن ها در حوصله این مقاله نمی گنجد ، در صورتی که اهل ماجراجویی هستید و  بهکشف مناطق ناشناخته و عجیب علاقه دارید ، برزیل را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم ، همان طور که می دانید برزیل یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است که بیشترین درصد جنگل های آمازون را در خود جای داده است و مسافرت به برزیل با تور ارزان  گلبرگ سیر نیز گزینه خوبی برای افرادی است که هم می خواهند ارزان تر سفر کنند و هم به ماجراجویی بپردازند

در سفر به این کشور زیبا و بزرگ در جنوب آمریکا همچنین می توانید در تورهای کروز رودخانه آمازون نیز شرکت کنید و در طول این رود با عظمت حرکت نمایید و از زیبایی های طبیعی این منطقه حیرت زده شوید.

ایرانی ها برای ورود به برزیل نیاز به ویزای این کشور دارند و صدور ویزای برزیل نهایتا دو هفته به طول می انجامد و به همین دلیل برای شرکت در این تور باید از یک ماه قبل از سفر خود اقدام نمایید. تابستان زمان بسیار خوبی برای سفر به برزیل می باشد چرا که برزیل در نیمکره جنوبی قرار دارد و در این فصل آب و هوای بسیار مطلوبی دارد ، البته آب و هوای برزیل خیلی متنوع نیست و تغییرات خاصی در طول سال در آن رخ نمی دهد ولی خوب است بدانید که در بسیاری مواقع باران های شدیدی در مناطق مختلف آن می بارد و همیشه باید چتر خود را به همراه داشته باشید تا از این باران های سیل آسا در امان بمانید .

گلبرگ سیر با توجه به شرایط اقتصادی موجود و برای این که رضایت مشتریان خود را به نحو احسن جلب نماید ، در اقدامی تورهای خارجی ارزانی را به مقاصد مختلف برگزار کرده و می کند که برزیل و سریلانکا از جمله آن ها می باشند ، برای اطلاعات بیشتر از چگونگی برگزاری تورهای خارجی می توانید به وب سایت گلبرگ سیر مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این گروه تماس بگیرید و از زمانبندی تورهای مختلف مطلع گردید .

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تابستان تور کشورهای اروپایی سفر به سریلانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری