Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: باند سارقان هفت میلیارد ریالی طلا و جواهرات خانه‌های مسکونی در نیشابور متلاشی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حسین دهقان پور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا و جواهرات از خانه‌های مسکونی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهمان با اطمینان از خالی بودن خانه‌های مسکونی در مواردی گاوصندوق‌ها را نیز شکسته و پس از سرقت طلا و جواهرات با یک دستگاه خودرو پژو 206 متواری شده‌اند.

دهقان پور خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی خود متوجه شدند چند فقره از سرقت‌های طلا و جواهرات و ارز در محدوده شهر خرو بخش زبرخان در مسیر جاده نیشابور به مشهد به شیوه مشابه و با پلاک سرقتی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با رد زنی‌های اطلاعاتی و پی گیری سرنخ‌های موجود دو تن از عاملان سرقت‌ها را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

دهقان پور گفت: پلیس نیشابور با اخذ نیابت قضایی این دو متهم را در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر کرد.

وی تصریح کرد: متهمان 29 و 31 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 6 فقره سرقت طلا و جواهرات از گاوصندوق‌ها و خانه‌های مسکونی در بخش زبرخان و خیابان شایسته شهر نیشابور به ارزش تقریبی هفت میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: تاکنون یک مال‌خر اموال مسروقه نیز شناسایی و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

دهقان پور اظهار داشت: تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی از متهمان با هماهنگی قضائی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به شهروندان توصیه کرد: استفاده از دوربین‌های حفاظتی و کنترلی و همچنین تجهیزات بازدارنده از سرقت‌ها و توجه به نکات مراقبتی در نحوه نگهداری و یا ضرورت نگهداری وجه نقد و طلاجات به مقدار زیاد در داخل خانه نقش مهمی در پیشگیری از وقوع این نوع سرقت‌ها دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل از منازل و هم چنین محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر نیشابور، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس نیشابور قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی، وی را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی لوازم و وسایل مسروقه به همراه مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

او گفت: متهم تاکنون به ۱۰ فقره سرقت وسایل از منازل و لوازم داخل خودرو با کمک و همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرده است و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه